خشم امریکا از ادای احترام ظریف به شهدای مقاومت لبنان

شورای امنیت ملی امریکا با صدور بیانیه ای اقدام روز گذشته وزیر امور خارجه کشورمان در ادای احترام به شهدای مقاومت لبنان را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۹ - 15January 2014

خشم امریکا از ادای احترام ظریف به شهدای مقاومت لبنان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از واشنگتن پست، در حالی که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در زمان حضور در لبنان با حضور در مزار شهدای مقاومت و اهدای گل نسبت به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد، به نظر می رسد این اقدام خشم امریکایی ها را برانگیخته و باعث انتقاد آنها از این اقدام ظریف شده است.

ظریف علاوه بر حضور در کنار مزار شهدای انفجار در مقابل سفارت کشورمان در بیروت، در کنار مزار "عماد مغنیه" از فرماندهان ارشد سابق حزب الله و دیگر شهدای مقاومت نیز حاضر شد و با اهدای گل نسبت به آنها ادای احترام کرد. شورای امنیت ملی امریکا که نتوانسته است خشم خود را از این اقدام ظریف پنهان کند، با صدور بیانیه ای آن را محکوم کرد.

در این رابطه، این نهاد امنیتی امریکا همانند گذشته حزب الله لبنان را به اقدامات خشونت آمیز متهم کرده است و مدعی شده ایران همچنان از فعالیت های حزب الله حمایت می کند.

گفتنی است علت رنجش امریکا از این اقدام ظریف را باید در ماهیت ضدامریکایی فعالیت های حزب الله و مبارزات شهدا و اعضای آن علیه رژیم صهیونیستی و تداوم روابط حسنه ایران با مقاومت لبنان جستجو کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار