بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 9

حاشیه‌هایی از اولین روز نمایشگاه مطبوعات؛ عکاسان ایستاده بر صندلی

حاشیه‌‌نگاری دفاع پرس از اولین روز نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها را بخوانید.
کد خبر: ۳۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵ - 08November 2014

حاشیه‌هایی از اولین روز نمایشگاه مطبوعات؛ عکاسان ایستاده بر صندلی

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، اولین روز بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها در حالی به پایان رسید که با حاشیههایی همراه بود:
 

** بیستمین نمایشگاه مطبوعات در حالی پس از یک سال وقفه صبح امروز کار خود را آغاز کرد که هنوز بسیاری از غرفهها آماده نبودند. کار تکمیل غرفهها تا آخرین دقایق وقت رسمی نمایشگاه ادامه داشت.
 

** درِ متروی مصلی که در محوطه مصلی باز میشد بسته بود و بازدیدکنندگان با مشکل مواجه بودند. شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد درهای اصلی مترو تهران در ایستگاه مصلی باز است اما دری که مستقیم به داخل محوطه نمایشگاه باز میشود، در اختیار شرکت بهرهبرداری نبوده و مسئولیت آن با مصلای امام خمینی(ره) و ستاد برگزاری نمایشگاه است.
 

** مراسم افتتاحیه راس ساعت 3 عصر آغاز شد. حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، علی جنتی وزیر ارشاد و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سخنرانان این مراسم بودند.
 

** علی لاریجانی بیشتر وقت سخنرانی خود را به مباحث اقتصادی، سیاسی و بین المللی اختصاص داد.
 

** محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی دولت احمدی نژاد نیز در مراسم افتتاحیه حضور داشت.
 

** در محل افتتاحیه جایگاهی برای خیل عکاسان در نظر گرفته نشده بود و عکاسان مجبور بودند برای عکاسی روی صندلیها بایستند.
 

** پس از مراسم افتتاحیه لاریجانی و جنتی به شبستان رفتند و از بعضی غرفهها بازدید کردند. در این بازدید که با همراهی جمع زیادی از عکاسان و خبرنگاران همراه بود، بعضا آسیبهایی به بعضی غرفهها وارد شد.
 

** علی لاریجانی با حضور در غرفه خانه ملت در جمع خبرنگاران مصاحبه کرد که به دلیل فضای کم غرفه و ازدحام جمعیت، بسیاری از خبرنگاران از پوشش این مصاحبه باز ماندند.

انتهای پیام/ م.و

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار