بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 183

شیخ الاسلام: امیدواریم با انتفاضه سوم شاهد آزادی قدس شریف باشیم

مشاور رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: امیدوارم انتفاضه سوم با مقاومت ملت فلسطین به وقوع بپیوندد و قدس شریف هر چه سریعتر از چنگال صهیونیست‌ها خارج شود.
کد خبر: ۳۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳ - 14November 2014

شیخ الاسلام: امیدواریم با انتفاضه سوم شاهد آزادی قدس شریف باشیم

حسین شیخ الاسلام مشاور رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها در واکنش به آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی بیان داشت: امیدوارم انتفاضه سوم با مقاومت ملت فلسطین به وقوع بپیوندد و قدس شریف هر چه سریعتر از چنگال صهیونیستها خارج شود.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند "نه تنها غزه بلکه باید کرانه باختری نیز چنگال صهیونیستها خارج شود" اذعان داشت: رژیم صهیونیستی نیز به این نتیجه رسیده است که کرانه باختری یک منطقه اشغال شده توسط آنان است و اخیرا رییس مجلس این رژیم تصویب کرده است که قوانین خود را توسط صهیونیستها در آن منطقه گسترش دهد.

مشاور رییس مجلس شوای اسلامی در امور بین الملل تصریح کرد: به دلیل اینکه کرانه باختری یک منطقه اشغال شده است و در آنجا نهضت آزادی بخش در حال فعالیت کردن برای آزادی مردم است. بر همه کشورها و به خصوص کشور ماست تا این نهضت را یاری رسانیم.

انتهای پیام/ ز.ظ

نظر شما
پربیننده ها