بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 121

هادی‌نژاد: کشف 310 تن موادمخدر در هفت ماه گذشته/ هلاکت 72 شرور

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل در ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در هفت ماه گذشته 310 تن مواد مخدر کشف کردیم و دستگیری‌ها و عملیات‌های ما نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و حدود 72 نفر از اشرار در این عملیات‌ها به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۳۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰ - 12November 2014

هادی‌نژاد: کشف 310 تن موادمخدر در هفت ماه گذشته/ هلاکت 72 شرور

اسداله هادی نژاد معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل در ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها به خبرنگار ما گفت: در حال پیگیری اقداماتی در داخل و خارج از کشور مبنی بر مبارزه با مواد مخدر هستیم. اما واقعیت این است که همه سازمانها و نهادها و اقشار مردم باید ما را یاری کنند.

وی ادامه داد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری "ما در مرحله تهدید جنگ نرم هستیم و اسرائیلیها به آمریکاییها توصیه میکنند که جمهوری اسلامی ایران را نمیتوانید با جنگ سخت از پای درآورید و اگر توانستید در حوزه جنگ نرم وارد شوید و پیروز شوید و نظام ایران را از پشتوانه آن جدا کنید، می توانید نظام ایران را ساقط کنید."

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل در ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان این مطلب که مواد مخدر به عنوان یک ابزار اساسی در اختیار دشمن است، گفت: دشمن برای اینکه بتواند ارزشها را از ملت ما بگیرد و فرهنگ مقدس ما را خدشه دار کند و غیرت دینی را از جوانان ما بگیرد با برنامه ریزی دراز مدت روی مواد مخدر حساب ویژهای باز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اقشار جامعه باید مانند دوران دفاع مقدس وارد عرصه شوند و در مبارزه با مواد مخدر دشمن را مانند همیشه به نابودی بکشند بخصوص اهالی رسانه و فضاهای رسانهای باید با جدیت و عزم و اراده دفاع مقدسی ما را  یاری کند.

هادی نژاد گفت: آمریکاییها وقتی که پایان عملیات خود را در افغانستان اعلام کردند، طبق گزارشی که ارائه دادند گفته شده است ما 13 سال در افغانستان حدود 7 میلیارد دلار برای تغییر و کاهش کشت هزینه کردیم.

وی ادامه داد: در حالی که امروز کشور ایران با کمترین تجهیزات و بیشترین تحریمها در صف اول مبارزه با مواد مخدر است. تحریمها بهگونهای است که تجهیزات ضروری مورد نیاز ما در مبارزه با مواد مخدر را در بر میگیرد. از جمله سگ مواد یاب که یکی از ابزارهای مبارزه با مواد مخدر است مورد تحریم قرار گرفته است اما ما با چنین شرایطی در صدر مبارزه کنندگان هستیم.

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل در ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به 7 ماه گذشته تصریح کرد: در این مدت 310 تن از انواع مواد مخدر را کشف کردهایم و دستگیریها و عملیاتهای ما نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و حدود 72 نفر از اشرار در این عمیلاتها به هلاکت رسیدهاند.

انتهای پیام/ ط.ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار