بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 125

ورزش بانوان می تواند الگوی شایسته به زنان جهان ارائه دهد

معاون امور بانوان وزارت ورزش با اشاره به وظایف ورزش بانوان اظهار داشت: یکی از وظایف بانوان ورزشکار این است که با حفظ حرمت ها و حریم ها الگویی شایسته به زنان جامعه ارائه دهند.
کد خبر: ۳۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸ - 12November 2014

ورزش بانوان می تواند الگوی شایسته به زنان جهان ارائه دهد

رباب شریان، معاون امور بانوان وزارت ورزش در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس، در گفتوگو با خبرنگار ما با اشاره به تاثیر دفاع مقدس در ورزش بانوان اظهار داشت: بانوان ورزشکار بخشی از جامعه و نماینده نیمی از جمعیت زنان هستند؛ همه ملت ما در بحث دفاع مقدس دخیل بوده و به کسانی که در این حوزه از جامعه کار کرده اند مدیون هستند.

معاون امور بانوان وزارت ورزش افزود: معتقدیم که جوانان ما باید هویت و الگوی خود را از کسانی بگیرند که در دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

شریان در ادامه با اشاره به سفری که با راهیان نور به منطقه ی شلمچه داشت خاطرنشان کرد: در این سفر متوجه شدم که مسئولین موضوع بحران هویت جوانان را مطرح می کردند که در پاسخ آنان این گونه گفتم: مگر می شود با این همه الگوی که در این منطقه وجود دارد ازبحران هویت حرف بزنیم شاید ما نتوانسته ایم جایگاه و نقشی را که جوانان ما در موضوع دفاع مقدس و ارزش های که برای جامعه مهم می باشد را انتقال دهیم.

وی با بیان این که هر کسی در هر جایگاهی که قرار  می گیرد یک وظیفه ای بر عهده می گیرد، مهم ترین شاخص در هر کار رضایت خداوند است و باید کار را برای رضای او انجام داد که در این صورت به راحتی یم توان مسیر تعالی و رشد را پیدا کرد.

معاون امور بانوان وزارت ورزش با بیان این که ورزش یک نهاد فرهنگی است یادآور شد: جامعه از ورزش مطالبات فرهنگی دارد و انشاالله بتوانیم ورزش بانوان را به سمت و سویی سوق دهیم که فرهنگ را در آن متبلور کرده و چهره های شاخصی را به عنوان الگو قرار دهیم.

شریان تصریح کرد: یکی از وظایفی که بر عهده ورزش بانوان است این می باشد که الگویی شایسته به زنان جهان ارائه دهد و همچنین نشان دهد که زنان در جمهوری اسلامی ایران آزادانه ورزش می کنند و ضمن حفظ حرمت ها و حریم ها می توانند قهرمان دنیا هم بشوند.

انتهای پیام / ظهره وند

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار