بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 157

ناوندی: برگزاری همایش تبیین نظام اداری جهادی در دهه فجر

رییس سازمان بسیج کارمندان از برگزاری همایش تبیین نظام اداری با محوریت فراخوان مقاله "نظام اداری جهادی اسلامی" خبرداد.
کد خبر: ۳۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸ - 13November 2014

ناوندی: برگزاری همایش تبیین نظام اداری جهادی در دهه فجر

سردار دکتر سید صادق ناوندی رییس سازمان بسیج کارمندان در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس مستقر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: سازمان بسیج کارمندان 3 رسالت عمده سالم سازی نظام اداری کشور، پرورش نیروی انسانی هم تراز با انقلاب اسلامی و کمک به کارآمد سازی نظام اداری کشور را عهده دار است.

وی با بیان اینکه همایش تبیین نظام اداری جهادی در راستای تحقق این سه رسالت ذکر شده در دهه فجر سال جاری برگزار می شود افزود: یکی از مهم ترین بخش های این همایش بحث اعلام فراخوان مقاله با محوریت نظام اداری جهادی اسلامی است.

رییس سازمان بسیج کارمندی کشور در این رابطه افزود: در بخش اعلام فراخوان که کار خود را از همین هفته آغاز نموده از کلیه دستگاهها و نهادهای دولتی و هم چنین محققان اندیشمندان و دانشگاهیان دعوت کرده تا در جهت تبیین یک نظام اداری، پویا و فعال متناسب با ارزش های انقاب مقالات خود را به دبیر خانه این سازمان ارائه دهند.

وی در خصوص ضرورت  اجرای این همایش گفت: بعد از انقلاب اسلامی تاکنون متاسفانه به دلیل نداشتن الگوی مناسب نظام اداری ما در اکثر بخش های مختلف و ساختاری خود منبعث از نظام اداری غرب می باشد که امید است با برگزاری این گونه همایش های به الگوی مناسب با ارزش های انقلاب اسلامی دست یابیم.

انتهای پیام/م.ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار