یستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/136

شرف الدین: "سرافراز"سیمای برون مرزی را به خط مقدم دیپلماسی نظام تبدیل کرد

مدیر عامل انجمن سینمای دفاع مقدس گفت: سرافراز یک تنه مسئولیت خطیر دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را با فعالیت‌ در عرصه رسانه و مبتنی بر فرهنگ انقلاب به دوش گرفته است.
کد خبر: ۳۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲ - 13November 2014

شرف الدین:

به گزارش خبرنگار فرهنگی دفاع پرس، "محمدرضا شرفالدین" مدیر عامل انجمن سینمای دفاع مقدس در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، با اشاره به انتصاب "سرافزار" به عنوان رئیس جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، گفت: به نظر من انتخاب آقای سرافراز به عنوان رئیس صدا و سیما یکی از انتخابهای صحیح و هوشمندانه است که در شاکله نظام مدیریتی نظام جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد.

وی " سرافراز " را فردی مومن، متعهد و به معنای واقعی یک مدیر و سرشار از انگیزههای انقلابی دانست و خاطر نشان کرد: وی در برههای که دیپلماسی خارجی به دلیل سوء مدیریت دچار افول و بی تحرکی شده بود  سرافراز یک تنه مسئولیت خطیر دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را با فعالیت در عرصه رسانه و مبتنی بر فرهنگ انقلاب به دوش گرفت و سیمای برون مرزی را به خط مقدم دیپلماسی نظام، انقلاب و ولایت تبدیل کرد.

مدیر عامل انجمن سینمای دفاع مقدس در پایان ضمن آرزومی موفقیت برای رئیس جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، گفت: امیدواریم آقای سرافراز کل مجموعه سیما را تبدیل به رسانه انقلاب اسلامی کند.

انتهای پیام/و.م

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار