کنعانی مقدم در گفت‌وگو با «دفاع پرس»:

مبارزه با اسلام آمریکایی در نامه رهبری به جوانان/نامه رهبری موجی را در جهان ایجاد میکند

کارشناس سیاست خارجی گفت: پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی می‌تواند موجی را در جهان ایجاد کند برای مطالعه و پیوستن به دین اسلام و آشکار شدن حقایق دین برای مردم، که در این مقطع بسیار مهم است.
کد خبر: ۳۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱ - 24January 2015

مبارزه با اسلام آمریکایی در نامه رهبری به جوانان/نامه رهبری موجی را در جهان ایجاد میکند

حسین کنعانی مقدم کارشناس سیاست خارجی در گفتوگو با خبرنگار سیاست خارجی دفاع پرس، در ارتباط با نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: همواره مقام معظم رهبری در مقاطع حساس با پیامهای خودشان پرده از دسایس دشمنان در صحنه جهانی بر میدارند و با رهنمودهایشان نقشه راهی برای تهدیدات و توطئههای دشمن تبیین میکنند.

وی تصریح کرد: در این پیام که به جوانان آمریکای لاتین و اروپا ارسال شده است  در واقع جوابی در مقابل جنگ نرمی است که دشمنان به عنوان اسلام ستیزی به راه انداختند و هدف آنها که رژیم صهیونیستی نیز پشتشان قرار دارد، این است که بیش از نیم میلیارد انسان در سراسر جهان اکنون به دنبال پذیرش یک دین واحد هستند و جوانان به دنبال گمشده خودشان که دین فطری است حرکت کرده اند را از هدف خویش باز دارند.

این کارشناس مسائل سیاست خارجی همچنین بیان کرد: گرایش به سمت اسلام در جهان نشانه این است که جوانان به سمت سرشت خود در حال حرکت هستند و نشان دادن یک چهره غیر واقعی از اسلام که همان "اسلام آمریکایی" است در ذهن جوانها که ساخته و پرداخته تفکر وهابیت و سلفیگری است میتواند جوانهایی را که جویای دین اسلام هستند را به انحراف بکشاند.

کنعانی مقدم اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این نقشه راه با فراخواندن جوانان به تحقیق و جستجو در دین واقعی پیامبر(ص) که همان اسلام ناب محمدی است آنها را هوشیار کردند که به دنبال تبلیغات علیه اسلام نروند و خودشان جستجوگر برای پیدا کردن واقعیتهای دین مبین اسلام باشند.

وی تاکید کرد: این پیام میتواند موجی را در جهان ایجاد کند برای مطالعه و پیوستن به دین اسلام و آشکار شدن حقایق دین برای مردم که در این مقطع بسیار مهم است.

این کارشناس سیاست خارجی مقطعی را که رهبر معظم انقلاب برای نوشتن نامه خود انتخاب کردند را بسیار حساس خواند و گفت: انقلاب ما در مسیر تفکر عاشورایی و حسینی قرار دارد و ما نیز از پیشوای خود (امام حسین) آموختهایم که وقتی در مسیر کربلا حرکت میکردند در خطبه معروفشان دولتها، حکومتها و نخبگان را مورد خطاب قرار نمیدهند بلکه روی صحبت ایشان با مردم است و از سویی با خدای خویش راز و نیاز میکنند و خط و مشی امر به معروف و نهی از منکر را بیان میکنند.

کنعانی مقدم خاطر نشان کرد: مستقیم خطاب گرفتن جوانان در اروپا و آمریکای شمالی از این حیث است که برخی حاکمان در جهان از طریق برخی رسانهها مانع از رسیدن پیام واقعی اسلام به جوانان هستند و آنها را به مسیری مجازی که پر از فساد و فحشا است میبرند و اجازه نشر حقیقت را نمیدهند و اقدام رهبری کاملا موثر و هدفمند بوده است.

انتهای پیام/ف.ه

نظر شما
پربیننده ها