شعار اصلی 9 دی اعلام شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شعار اصلی و محوری مراسم بزرگداشت نهم دی امسال را «نهم دی، مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی» اعلام کرد.
کد خبر: ۶۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸ - 14December 2015

شعار اصلی 9 دی اعلام شد

به گزارش دفاع پرس، علی محمد نائینی رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی گفت: کالبدشکافی دقیق و روایتگری صحیح از فتنه 88، نیازمند بصیرت و فهم عمیق به عنوان چراغ راه و اندیشه های تابناک حضرت امام (ره) و آرمان های انقلاب اسلامی به عنوان نقشه راه و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری به عنوان قطب نمای این مسیر لازم و ضروری است.

وی افزود: با توجه به بررسی ها، مطالعات و پژوهش های انجام شده در فتنه 88 و نیز اسناد و مدارک مستند و اظهارات مقامات ارشد آمریکایی و انگلیسی و اطلاعات به دست آمده توسط دستگاه های اطلاعاتی، می توان به راحتی اراده قدرت های خارجی به ویژه آمریکا ، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس را پشت پرده فتنه 88 به وضوح مشاهده کرد.

نائینی گفت: در طول تاریخ، بین جبهه حق و جبهه باطل، درگیری و نزاع بوده، با این تفاوت که همیشه این شکل دشمنی ها متفاوت بوده و در فتنه 88 دشمن با تغییر شکل دشمنی خود از جنگ سرد و فیزیکی نمایان به سوی جنگ نرم و رسانه ای همراه با عملیات روانی گسترده، سعی در فتنه گری و ایجاد شبهه در دستگاه محاسباتی مردم، مسئولان و نخبگان جامعه داشت.

وی افزود: دشمنان حتی در برخی از موارد، موفق به ایجاد خطا و اشتباه در برآوردها و دستگاه محاسباتی نخبگان جامعه شد ولی با مدیریت به موقع مقام معظم رهبری در افزایش آگاهی و بصیرت افزایی میان آحاد مختلف مردم و مسئولان، این فتنه طرح ریزی شده را با شکست سنگین و مفتضحانه ای رو به رو کرد.

نائینی، کالبدشکافی صحیح، دقیق و روایتگری صادقانه و چند جانبه از نهم دی توسط تمامی رسانه ها و مراکز خبری، نخبگان، فرهیختگان، صاحبان قلم و تریبون و همه وفاداران به جریان انقلاب را ضرورتی اساسی برای امروز و آینده دانست.

جلسه ستاد بزرگداشت 9 دی به منظور هماهنگی، برنامه ریزی و سیاستگذاری کلان با حضور نمایندگان نهادها، دستگاه ها و سازمان های مربوط در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها