مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

فتنه 88 با هدف ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایجاد شد

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: دشمنان نظام با ایادی داخلی و برنامه ریزی چند ساله، فتنه 88 را با هدف ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایجاد کردند.
کد خبر: ۶۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ - 23December 2015

فتنه 88 با هدف ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایجاد شد

به گزارش دفاع پرس از کرمان، مهدی صدفی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت نهم دی در کرمان، صبح امروز چهارشنبه (2 دی) در جمع اصحاب رسانه بیان داشت: دشمنان نظام با ایادی داخلی و برنامه ریزی چند ساله، فتنه 88 را با هدف ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایجاد کردند.
 
صدفی تصریح کرد: مردم ایران در 9 دی با حضور خود در راهپیمایی خودجوش، تمامی ترفندهای دشمنان داخلی و خارجی را نقش برآب کرد و این حرکت، پیامدهایی از جمله پایبندی همیشگی به ارزش های انقلابی و دینی و حسینی دربرداشت.
 
وی ادامه داد: از دیگر پیامدهای آن این بود که ملت ما ملتی ولایتمدار و دیندار است و با نفی سلطه زورگویان و زیاده خواهان و پیروی از امام امت در جهت حفظ آرمان های اصیل نظام، اعتقاد راسخ به ولایت فقیه و رهبری و پایبندی خود نسبت به ولایت فقیه و رهبری و وفاداری به نظام را به نمایش گذاشتند.
 
رییس ستاد بزرگداشت 9 دی استان کرمان، اقتدار مردمی و معنوی نظام، انسجام بیشتر مردم، انزوای سیاسی جریان فتنه و آشکار شدن نقش نیروهای مدافع نظام خصوصاً نیروهای مردمی به عنوان سرمایه بزرگ جمهوری اسلامی را از پیامدهای داخلی حماسه 9 دی برشمرد.
 
وی همچنین اذعان غرب به قدرت بازدارندگی نظام، حفظ استقلال سیاسی، تحرک بخشی به بیداری اسلامی و حمایت از حکومت های مردمی را از پیامدهای خارجی این رویداد دانست و افزود: 9 دی از روزهای ماندگار و بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی و روز بصیرت الهی در دل های امت بود.
 
صدفی اظهار داشت: رویکرد ستاد 9 دی استان، فعالیت در راستای تحکیم ارکان نظام، تبیین جایگاه ولایت و هدایتگری ایشان برای نظام و سکان داری و مقابله با بحران ها، مردمی و فراگیر بودن برنامه ها و توجه به بعد تبیینی موضوع است.
 
وی با اشاره به اینکه برنامه های ستاد در قالب علمی، فرهنگی، هنری، نمایشگاهی، رسانه ای و مراسم برگزار می شود از برگزاری مراسم ویژه 9 دی در همه شهرستان ها و بخش های استان و در مرکز استان با سخنرانی حجت الاسلام طیبی فر، فرمانده تیپ روحانیون امام صادق علیه السلام خبر داد.
 
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین به برگزاری مراسم 9دی در سالن حج و زیارت توسط دانشگاه علمی کاربردی، برگزاری مسابقه کتابخوانی "بصیرت و استقامت" مسابقات ورزشی، نشست های بصیرتی، نمایشگاه جنگ نرم در مساجد، برپایی ایستگاه های صلواتی، نمایشگاه عکس، نشست های تبیینی برای دانش آموزان و دانشحجویان و برگزاری برنامه در 50 بقعه متبرکه استان اشاره کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار