پیام رئیس بنیاد شهید به مناسبت 9 دی؛

حادثهٔ ۹ دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی در آستانه ۹ دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، تاکید کرد: حماسه‌ای که برگرفته از اعتماد بر حبل ولایت و بصیرت مردمی در روز ۹ دی ماه رقم خورد، غبار تزویر را از میان برداشت.
کد خبر: ۶۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ - 30December 2015

حادثهٔ ۹ دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، متن پیام حجتالاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

تأکید مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص حماسه نهم دی ماه نشان از نقش و اهمیت ویژه حضور آگاهانه مردم دین دار و ولایتمدار ایران اسلامی در رویدادهای مهم کشور دارد.

حادثهٔ ۹ دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست

حماسهای که برگرفته از اعتماد بر حبل ولایت و بصیرت مردمی در روز ۹ دی ماه رقم خورد، غبار تزویر را از میان برداشت و توطئههای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را خنثی نمود. بیگمان این افتخار آفرینی ملت بزرگ ایران، شکرانهای بر درگاه خداوند متعال و سرمایهای ارزشمند برای امت خواهد بود.

از این رو ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه که جلوهای از یکپارچگی و وحدت، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران اسلامی است، همواره بر پایه اندیشههای ناب امام راحل (رحمه الله علیه) و به حرمت خون شهدا و صلابت و عزم راسخ ایثارگران و به پیروی از سبک و سیاق این اسطورههای جاودان، بار دیگر همراه با خیل مشتاقان جامعه ایثارگری، تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و استمرار اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو رهنمودهای ولایت فقیه را مایه سعادت و آرامش ایران اسلامی میدانیم.

سید محمدعلی شهیدی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار