مطلب اینستاگرامی محسن رضایی درباره حماسه ۹ دی

در یکی از خیابان‌های منتهی به خیابان انقلاب جوانانی را دیدم که هنوز دست بندهای سبز روی دستشان بود ولی به راهپیمایی آمده بودند و علیه فتنه گران شعار می‌دادند. شعار وحدت و حمایت از رهبری انقلاب را سرمی دادند. سراسر شوق بودم.
کد خبر: ۶۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ - 30December 2015

مطلب اینستاگرامی محسن رضایی درباره حماسه ۹ دی

به گزارش فضای مجازی دفاع پرس، محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت :

روز نهم دیماه که خبر راهپیمایی اعلام شد با خود گفتم این همان است که منتظرش بودم بنابراین همه دوستان و همکاران و هواداران را از طرق مختلف به راهپیمایی دعوت کردم و خود و جمعی از دوستانم نیز در نخستین دقایق راهپیمایی از میدان فردوسی در جمع راهپیمایان حضور یافتیم.
در میان انبوه جمعیت بهسوی دانشگاه تهران حرکت کردیم و با مردم شعار میدادم، کاملاً پیدا بود که معجزهای اتفاق افتاده است.

در یکی از خیابانهای منتهی به خیابان انقلاب جوانانی را دیدم که هنوز دست بندهای سبز روی دستشان بود ولی به راهپیمایی آمده بودند و علیه فتنه گران شعار میدادند. شعار وحدت و حمایت از رهبری انقلاب را سرمی دادند. سراسر شوق بودم.
درهمان حال که به این حماسه حضور فکر میکردم یکمرتبه با صدای کسی که مرا صدا میزد به خودم آمدم. کسی که روی وانت در جلوی جمعیت شعار میداد رو به من کرده و میگفت: «برادر محسن یادت است که خدای متعال در عملیات کربلا پنج چه نصرتی داد این همان نصرت الهی است». واقعاً همینطور بود! در آنجا هم پس از حادثه عملیات کربلای چهار که غم و غصه عجیبی رزمندگان را فراگرفته بود خدای متعال چند روز بعد نصرت عظیمی را در عملیات کربلای پنج به رزمندگان عطا کردند.

محسن رضایی
هشتم دی ماه 1394

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار