فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع):

«9 دی» روز بیداری ملت ایران و مأیوس شدن دشمنان انقلاب است

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه، نهم دی ماه را روز شکوه، افتخار و بیداری ملت ایران و مأیوس شدن دشمنان انقلاب خواند و بیان داشت: روز نهم دی ماه تجلی بصیرت ملت است که در تاریخ انقلاب برای همیشه به ثبت رسید.
کد خبر: ۶۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ - 26December 2015

«9 دی» روز بیداری ملت ایران و مأیوس شدن دشمنان انقلاب است

به گزارش دفاع پرس از شیراز،فرمانده سپاه فجر استان فارس در آیین بزرگداشت شهدای «شقایق های ایل» که به یاد سردار شهید «علییار هاشمیخواه» و «48 شهید طایفه فارسیمدان» در شهر بالاده کازرون برگزار شد با تبریک سالروز ایام فرارسیدن امامت امام زمان (عج) و گرامیداشت هزار و 200 تَن از شهدای عشایر استان فارس به ویژه 48 شهید طایفه فارسیمدان، در سخنانی اظهار داشت: شیر پاک مادران و رزق حلال پدران شهدا بود که این جوانان را پروش داد و ما را برای همیشه وامدار شهدا کرد.

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور که به تازگی با حفظ سِمت به عنوان فرمانده قراگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه منصوب شده است در ادامه با اشاره به نزدیکی این مراسم با دو عملیات کربلای 4 و حماسه 9 دی نشان دهنده ی زیرکی و وقت شناسی برگزارکنندگان این مراسم دانست و افزود: عملیات کربلای 4 یک عملیات بزرگ و غرورآفرینی برای ما بود که این عملیات مقدمه پیروزی در عملیات کربلای 5 شد.

وی بیان داشت: سرزمین شلمچه که عملیات کربلای 5 در آن سرزمین اجرا شد قطعه ای از بهشت است و قدمگاه حضرت مهدی (عج) و محل حضور حضرت زهرا (س) می باشد چون که بهترین بندگان صالح خدا در این منطقه به شهادت رسیدند و به وصال مبارک خود دست یافتند.

سردار غیب پرور، نهم دی ماه را روز شکوه، افتخار و بیداری ملت ایران و مأیوس شدن دشمنان انقلاب خواند و بیان داشت: روز نهم دی ماه تجلی بصیرت ملت است که در تاریخ انقلاب برای همیشه به ثبت رسید.

وی با تأکید بر اینکه برخی از افرادی که در فتنه 88 حضور داشتند جزو فریب خوردگان هستند و ما آن ها را دشمن قلمداد نمی کنیم، خاطرنشان کرد: برخی از افراد در فتنه 88 ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریختند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه فتنه گران در سال 88 در پی سرنگونی انقلاب بودند، گفت: دنیای استکبار تحمل شنیدن نام خدا، پیغمبر و ائمه و امام را ندارد از این رو بر اساس اسناد و مدارک موجود، استکبار بزرگ ترین جنگ را بر علیه کشور رقم زدند.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه، فتنه 88 را جنگ احزاب مدرن خواند و بیان داشت: در این فتنه همه دشمنان انقلاب از امریکا، اسرائیل، انگلیس و برخی از کشورهای منطقه تا سلطنت طلب، بهایی، منافقین و مهره های خود فروخته داخلی دست به دست هم گذاشتند و بدطوری بر علیه انقلاب تاختند تا بساط انقلاب را جمع کنند.

وی مطرح کنندگان شعار «نه غزه نه لبنان؛ جانم فدای ایران» را دروغ گو ترین افراد مملکت دانست و بیان داشت: این افراد اگر ذره ای به ایران علاقه مند بودند نباید سخنی می گفتند که دشمنان کشور را خوشحال می کرد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه من سال گذشته در یادواره 1100 شهید شهرستان کازرون که به مناسبت 4 دی ماه و روز کازرون در این شهر برگزار شد از سران فتنه به عنوان «نجسان سیاسی» یاد کرده بودم که در رسانه های بیگانه انعکاس وسیعی داشت و انتقاداتی را به این تعبیر روا داشته بودند، اضافه کرد: من امروز هم از سخنم کوتاه نمی آیم و معتقدم سران فتنه نجس سیاسی اند و با آب زمزم هم پاک نمی شوند مگر اینکه بیایند و در ساحت ملت شریف ایران و رهبری انقلاب توبه کنند که تا به امروز این کار را نکرده اند.

سردار غیب پرور خطاب به سران فتنه گفت: چرا وقتی رئیس جمهور امریکا و نخست ویر رژیم غاصب صهیونیستی از شما تعریف کرد به خودتان شک نکردید؟ چرا وقتی رهبر انقلاب شما را نصیحت کردند به نصیحت ایشان گوش فرا ندادید؟!

وی اضافه کرد: فتنه گران توهین به آرمان ها و ارزش ها را در طول ایام فتنه کنار نگذاشتند تا اینکه کار را به جایی که نباید می رساندند و به امام حسین (ع) که همه در برابر وجود ایشان سر ادب به پایین می اندازد توهین کردند.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه با اشاره به دل دادگی مردم از کشورها و مذاهب مختلف در اربعین امسال بیان داشت: در اربعین امسال که من خود شخصاً حضور داشتم شاهد حضور بیش از 26 میلیون دلداده از ده ها کشور با مذاهب مختلف در کربلا بودیم که به ساحت مقدس امام حسین (ع) زانوی ادب می زدند.

سردار غیب پرور به صورت تلویحی به نمازجمعه بعد از انتخابات سال 88  اشاره کرد و ادامه داد: در کدام نمازجمعه ، پسر و دختر در کنار هم با کفش و بدون رعایت حجاب کامل به خواندن نماز خواندن مشغول شدند؟!

وی با انتقاد به حاشیه سازی هایی که از ماه های اخیر در خصوص داوطلبین نام نویسی مجلس خبرگان انجام می گیرد، ابراز داشت: معلوم نیست این گروه از دعوت افراد مسئله دار جهت نام نویسی در انتخابات مجلس خبرگان نظیر همان فردی که در مسجد ضرار شیراز به فعالیت مشغول است چه چیزی را در سر می پرورانند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: مگر پیام انقلاب چیزی جز قرآن، کعبه و مکتب است که این گونه در کار انقلاب خلل ایجاد می کنید.

غیب پرور با اشاره به دشمنی های امریکا بر علیه مردم ایران، اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد تصویب لوایحی بر علیه مردم ایران در امریکا بوده ایم که نشان دهنده ی تدوام دشمنی امریکایی ها با ماست اما نمی دانیم چرا برخی از افراد دشمنی آشکار امریکا را نمی بینند.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انتخاب راه شهادت بسیار سخت و حساس است به جانفشانی جوانان در دوران دفاع مقدس، اشاره و خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس بهترین جوانان ما بدون هیچ چشم داشت، توقع و سهم خواهی به جبهه رفتند و شهید شدند.

سردار غیب پرور با بیان اینکه در جلسات شهدا باید حدیث ایستادگی، ازخودگذشتگی و بصیرت را با هم مرور کنیم، گفت: در صورتی که مفهوم ایستادگی را متوجه شویم نگران فتنه 88 نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه عشایر همواره در خط مقدم مبارزه بوده اند، گفت: تقدیم حدود 50 شهید و حضور 720 رزمنده در طایفه فارسیمدان برای ما یک سرمایه است.

سردار غیب پرور تصریح کرد: با حضور عشایر در صحنه دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و تا زمانی که عشایر در میدان حضور دارند جای هیچ نگرانی نیست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار