رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری:

ادعای تقلب و شورش‌های خیابانی حماسه انتخابات ۸۸ را به کام ملت تلخ کرد

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی گفت: ادعای تقلب، ابطال و شورش‌های خیابانی حماسه انتخابات ۸۸ را به کام ملت تلخ کرد.
کد خبر: ۶۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ - 28December 2015

ادعای تقلب و شورش‌های خیابانی حماسه انتخابات ۸۸ را به کام ملت تلخ کرد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاستجمهوری در گفتوگویی، با اشاره به اینکه ما در سال 88 چند خاطره خوش و چند خاطره تلخ داریم گفت: اول اینکه یک انتخابات ریاست جمهوری پرشور در کشور برگزار شد به طوری که 85درصد جمعیت در صحنه انتخابات حضور پیدا کردند و خود این آمدن به پای صندوق رای دست آوردهای خوشی را برای نظام جمهوری اسلامی در برداشت ولی بعد از اعلام نتایج برخی با مطرح کردن ادعای تقلب، ابطال و شورشهای خیابانی باعث تلخ کامی ملت شدند.

وی افزود: این تخریبها بهقدری ادامه پیدا کرد تا رسید به عاشورای 88 و در این روز ما بیادبی و جسارت عدهای اندک را مشاهده کردیم به طوری تقابل را جدیتر کرد تا اینکه مردم در روز 9 دی تمام آفات فتنه را شستوشو دادند و ماجرا را به پایان رساندند.


وی افزود: در صبح روز عاشورا که آن جسارتها رخ داد من مشهد بودم و بعدازظهر که به تهران رسیدم و مطلع شدم از ماجرا این موضوع و این عملکرد را محکوم کردم.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاستجمهوری ادامه داد: هرکسی که بخواهد علیه اسلام،امام حسین، رهبر معظم انقلاب و انقلاب اسلامی حرفی بزند و شعاری بدهد، من او را جاهل یا مغرض میدانم.

اکرمی در پاسخ به این سوال که سران فتنه جاهل بودند یا مغرض؟ گفت: به طور کلی بر این اعتقاد هستم که در کشور ما موج برخی را از این سو به آن سو میبرد و عدهای از این موج آگاه و برخی ناآگاه هستند.

وی در خصوص حضورش در راهپیمایی 9دی ماه 88 گفت: من آن زمان نماینده مجلس بودم و یادم نیست که در آن حماسه حضور داشتم یا خیر.

منبع:راه دانا

نظر شما
پربیننده ها