بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان به مناسبت سالروز حماسه 9دی؛

ملت در 9 دی نشان داد به اصول و ارزش های انقلاب وفادار است

ملت حماسه آفرین ما در حماسه 9 دی یک بار دیگر به دنیا و به ویژه آمریکا و صهیونیسم نشان داد که به اصول و ارزش‌های انقلاب وفادار است و بر آن اصرار می ورزد.
کد خبر: ۶۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴ - 27December 2015

ملت در 9 دی نشان داد به اصول و ارزش های انقلاب وفادار است

به گزارش گروه حماسه و جهاد  دفاع پرس، حماسه 9 دی برگ زرینی از صفحات تاریخ این ملت و نشان از اثبات دینمداری مردم فهیم ایران اسلامی به ویژه مادران، همسران و فرزندان شهدای عزیز، جاودانگی بیعت و میثاق جوانمردانه شان با ولایت مطلقه فقیه است.

حماسه 9 دی نمایش تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم است که نقشههای شوم دشمنان را نقش بر آب ساخت و چنان حماسهای خلق کرد که این روز را به نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی تبدیل نمود.

روزی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است و این حرکت مردم اتمام حجت برای مردم و این حماسه قویترین و آخرین ضربه ملت به فتنه استکبار بود.

تجلیل و بزرگداشت یوم الله 9 دی، برای همه کسانی که علاقمند به اسلام، انقلاب و نظام اسلامی ایران هستند بدان جهت است که این حماسه به یاد ماندنی محصول همراهی امت با رهبری بود و نقش سرنوشت ساز رهبری الهی را در جامعه اسلامی متجلی ساخت. چرا که در ایام فتنه رهبر فرزانه انقلاب با روشنگریها، بصیرتافزاییها و هدایتهای عالمانه و دشمن شکافانه صراط مستقیم را به ملت ایران نشان دادند و ملت نیز به حرکت در این صراط الهی پافشاری نمود که ماحصل آن نصرت الهی و سربلندی در یک آزمون بزرگ بود.

ملت حماسه آفرین ما در حماسه 9 دی یک بار دیگر به دنیا و بویژه آمریکا و صهیونیسم نشان داد که به اصول و ارزشهای انقلاب وفادار است و بر آن اصرار می ورزد و در شرایط سخت و سرنوشت ساز کشور در صحنه حضور داشته و نسبت به فرامین رهبر اندیشمند و هوشیار خود و خط قرمزهای نظام پای بند خواهد بود.

سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ نهم دیماه با دعوت از آحاد ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی جهت حضور پر شور در آیینهای گرامیداشت حماسه ماندگار و الهام بخش 9دی اعلام میدارد که همراه و همگام با ملت شهیدپرور ایران اسلامی با حضور کارساز خود در بزنگاههای مهم نظام در مسیر ایثار و شهادت پرچم بصیرت و ولایتمداری را برافراشته وتحت منویات ولی امر مسلمین آماده حمایت و پشتیبانیهای لازم از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  مهیای خلق حماسه ای تمدن ساز و افتخارآفرین در این برهه از زمان در مصاف با جنگ نرم دشمنان داخلی و خارجی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار