مدیر مسئول کیهان در دانشگاه تهران:

اگر فتنه۸۸ به نتیجه می‌رسید آمریکا نیازی به داعش نداشت

حسین شریعتمداری که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در دانشکده حقوق این دانشگاه حضور یافته بود گفت:اسناد و شواهدی که تاکنون هیچیک از فتنه‌گران نتوانسته‌اند صحت آن را به چالش بکشند به وضوح حکایت از آن دارد که فتنه 88 تحت مدیریت مستقیم مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس طراحی شده و به صحنه آمده بود.
کد خبر: ۶۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ - 26December 2015

اگر فتنه۸۸ به نتیجه می‌رسید آمریکا نیازی به داعش نداشت

به گزارش دفاع پرس، حسین شریعتمداری که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در دانشکده حقوق این دانشگاه حضور یافته بود گفت:اسناد و شواهدی که تاکنون هیچ یک از فتنهگران نتوانستهاند صحت آن را به چالش بکشند به وضوح حکایت از آن دارد که فتنه 88 تحت مدیریت مستقیم مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس طراحی شده و به صحنه آمده بود. این فتنه آمریکایی - اسرائیلی اگر به نتیجه میرسید، آمریکا کمترین نیازی به راهاندازی داعش نداشت، مگر داعش دنبال چیست که سران فتنه نبودند؟

شریعتمداری در ادامه به اسنادی اشاره کرد و گفت: از چند سال قبل از فتنه 88، دهها تن از کارشناسان برجسته سرویسهای اطلاعاتی آمریکا و انگلیس تحت عنوانهای آکادمیک به ایران سفر کرده و با افرادی که بعدها در فتنه 88 به صحنه آمدند، نشستهای پی در پی و طولانی و حتی تشکیل کارگاههای آموزشی داشتهاند.

وی در ادامه گفت: جان کین عضو برجسته MI6، شاخه اطلاعات خارجی اینتلجنت سرویس انگلیس دوبار به ایران سفر میکند، جرج سوروس، سرمایهدار صهیونیست آمریکایی دو بار با خاتمی ملاقات داشته و چندین بار برخی از بازیگران فتنه در سفر به آمریکا با وی ملاقاتهای طولانی داشتهاند.


یورگن هابرماس، مشهورترین نظریهپرداز نافرمانی مدنی، به دعوت عطاءالله مهاجرانی، رئیس مرکز گفتگوی تمدنها به ایران میآید و با برخی از عوامل اصلی جبهه اصلاحات نشستهای کاری و آموزشی داشته است.

«ریچارد رورتی» برجستهترین نظریهپرداز عملیات سری «سیا» در جنگهای عقیدتی به ایران سفر کرده و با همان افراد نشستهای آموزشی برقرار کرده است. جان هیک معروف به احیاگر پلورالیزم دینی به دعوت ابطحی به تهران سفر کرده بود و افراد دیگری نظیر مایکل لدین و کنت تیمرمن، از بیرون هدایت فتنه را برعهده داشتند.

مدیر مسئول کیهان در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: فتنه 88 دقیقاً بر پایه فرمول سایر کودتاهای مخملی دنبال میشد و به همین علت بود که ما در کیهان همه مراحل آن را از قبل پیشبینی و افشا کرده بودیم. نظیر تشکیل کمیته صیانت از آراء، انتخاب یک رنگ، ادعای تقلب.

 شریعتمداری تصویری از صفحه اول کیهان 20 خرداد 88 که دو روز قبل از انتخابات چاپ شده بود را به حاضران نشان داد که در تیتر اول آن آمده بود «آخرین پرده سناریوی افراطیون، آشوب پس از شکست».


مدیر مسئول کیهان گفت: ما که غیبگو نبودیم و فقط خدا از غیب مطلع است، بنابراین چگونه این مراحل را قبل از شروع اعلام میکردیم؟ تنها به این علت که فتنه 88 را تحت فرمول شناختهشده سایر کودتاهای رنگی به صحنه آورده بودند و مشتی وطنفروش اجرای داخلی آن را برعهده داشتند.

مدیر مسئول کیهان افزود:9 دی حماسهای بینظیر و یا کمنظیر و ایستگاه آخر فتنه بود و گفت؛ در این فتنه همه گروهها و جریانات و افراد ضد و مخالف اسلام و انقلاب به هم پیوسته بودند. از منافقین و سلطنتطلبها و ملیگراها، مدعیان اصلاحات و سرمایهداران گرفته تا عبدالمالک ریگی که 2 بار در مصاحبه با VOA اعلام کرد حاضر است افرادی را که به اسارت گرفته است در مقابل آزادی فتنهگران زندانی، آزاد کند.


 شریعتمداری با اشاره به تغییر ماهیت برخی از مسئولان سابق گفت: برای پی بردن  به هویت واقعی آنها باید تابلوهای آنان را با شناسنامههایشان مقایسه کنید. برخی از آنان تابلوی سوابق قبلی خود را روی دست گرفتهاند ولی براساس شناسنامههای جدید خود حرکت میکنند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار