محمد زند وکیلی:

ساخت پارک موزه دفاع مقدس سمنان اتفاق بزرگی در استان است

استاندار سمنان گفت: برای تکمیل احداث پارک موزه دفاع مقدس سمنان باید کمیته‌ای متشکل از نهادهای فرهنگی استان تشکیل گردد.
کد خبر: ۱۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰ - 23January 2014

ساخت پارک موزه دفاع مقدس سمنان اتفاق بزرگی در استان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "محمد زند وکیلی" استاندار سمنان و فرمانده قرارگاه سازندگی پارک موزه دفاع مقدس در اولین جلسه قرارگاه سازندگی پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از بانیان این بنای خیر و ماندگار گفت: با ساخت پارک موزه دفاع مقدس، اتفاق بزرگی در استان سمنان در حال انجام است.

وی ضمن توصیه به منظور برنامه ریزی در دو حوزه محتوایی و اجرایی ساختمانی افزود: در احداث پارک موزه ضرورت دارد کمیتهای متشکل از صدا و سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تشکیل گردد که از نظر علمی، فرهنگی و اجتماعی مرتبط با موزه ورود پیدا کرده و برنامه ریزی و فکر نمایند.

مهندس وکیلی با اشاره به اعتبارات هزینه شده اظهار کرد: پروژه باید فاز به فاز تعریف شود که در هر مرحله پس از افتتاح قابل بهره برداری باشد.

وی خواستار برنامه ریزی دستگاههای مرتبط و عضو قرارگاه سازندگی پارک موزه دفاع مقدس جهت ارائه برنامهها و پیشنهادات در تجهیز محتوایی و اجرایی پارک موزه شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی پارک موزه دفاع مقدس در خصوص نقش برجسته شهرداری و شورای شهر در احداث پارک موزه تصریح کرد: پارک موزه پروژهای شهری است و مرتبط با شهروندان و عموم مردم میشود و ضرورت دارد شهرداری سمنان نسبت به پیش بینی و تامین اعتبار در بخشهای مختلف پارک موزه اقدام نماید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار