سرهنگ کریمی خبر داد

ثبت تصاویر والدین شهدای اردبیل

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: تاکنون تصاویر ۱۷۰ نفر از والدین شهدای استان اردبیل ثبت شده است.
کد خبر: ۱۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴ - 17February 2014

ثبت تصاویر والدین شهدای اردبیل

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از اردبیل، سرهنگ "علی کریمی" سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل از ثبت تصاویر حدود ۱۷۰ تن از والدین شهدای استان اردبیل توسط این اداره کل خبر داد.

وی افزود: در برههای درخشان از تاریخ جهان عدهای از جوانان و مردان دلیر ایران اسلامی در جنگی نابرابر و تحمیلی از سوی استکبار جهانی، شجاعانه از ناموس، وطن، دین و ارزشهای والای الهی و انسانی دفاع کردند و با نثار جان خود میراثی عظیم و گرانبها از مجاهدت و ایثارگری و روحیه مقاومت و انقلابی را برای ما و آیندگان به یادگار گذاشتند.

سرهنگ کریمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، تصریح کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل در راستای ثبت تصاویر والدین شهدا اقدام به ثبت تصاوبر ۱۷۰ تن از این عزیزان نموده است و در سالهای آینده این طرح ادامه خواهد یافت و آیندگان در موزه دفاع مقدس با چهره این پرورش دهندگان قهرمانان جاوید تاریخ آشنا شده و آنان را تکریم خواهند نمود.

نظر شما
پربیننده ها