حجت الاسلام حسینی شاهرودی:

پیروی از آرمان‌های شهدا رمز پیروزی ملت مسلمان ایران است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: گرامیداشت نام و یاد شهدا و پیروی از آرمان‌های والای آنان رمز پیروزی ملت مسلمان ایران است و ما هرچه داریم از شهداست و باید رهرو آنان باشیم.
کد خبر: ۱۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵ - 16March 2014

پیروی از آرمان‌های شهدا رمز پیروزی ملت مسلمان ایران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام "سید محمد حسینی شاهرودی" نماینده ولی فقیه در استان کردستان شامگاه شنبه در اولین جلسه قرارگاه پشتیبانی باغ موزه دفاع مقدس استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: استان کردستان در حوزه دفاع مقدس جای کار بسیار زیادی دارد و می توان این آثار را حفظ و زمینه را برای حضور کاروانهای راهیان نور در استان فراهم کرد.

وی با اشاره به این که اگرچه در چند سال اخیر این حوزه مورد توجه قرار گرفته اما کافی نبوده است، گفت: هم اکنون مردم کشورمان تمایل به حضور در منطقه کردستان دارند و ضروری است که آثار دوران دفاع مقدس در این استان حفظ شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه برخی از آثار دوران دفاع مقدس در استان در حال محو شدن است، گفت: وجب به وجب خاک این استان، یادگار دوران جنگ است و باید تصمیم ویژهای در مورد حفظ این آثار گرفته شود.
 
وی اظهار کرد: با روال طبیعی در این حوزه اتفاق خاصی نمیافتد و باید مسئولان کشور، نگاه ویژهای به استان کردستان را در این مورد داشته باشند.
 
نماینده ولی فقیه در کردستان در بخش دیگری از سخنان خود هجمه فرهنگی علیه اعتقادات ملت ایران را بسیار زیاد دانست و گفت: ملت مسلمان ایران همواره در جنگهای نابرابر استکبار جهانی پیروز و سربلند بوده است و این بار نیز استکبار را شکست خواهند داد.
 
وی گرامیداشت نام و یاد شهدا و پیروی از آرمانهای والای آنان را رمز پیروزی ملت مسلمان ایران دانست و گفت: ما هرچه داریم از شهداست و باید رهرو آنان باشیم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار