سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل:

آماده جمع آوری و انتشار خاطرات رزمندگان دفاع مقدس اردبیل هستیم

سرهنگ پاسدار علی کریمی گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل برای جمع آوری، ثبت، ضبط و انتشار خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۱۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱ - 10February 2014

آماده جمع آوری و انتشار خاطرات رزمندگان دفاع مقدس اردبیل هستیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از اردبیل، مراسم شعر و خاطره انقلاب و دفاع مقدس و رونمایی از ۲ عنوان کتاب دفاع مقدس با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و فرماندهی مرزبانی استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که در محل عباسیه فرماندهی مرزبانی استان اردبیل و با حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان، فرماندهان و سربازان نیروهای نظامی وانتظامی و مردم علاقهمند برگزار شد، سرهنگ حسین عدالتطلب فرمانده مرزبانی استان ضمن تبریک ایام ا... مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، استقلال، ایمان قوی و خود باوری نیروهای مسلح ایران اسلامی را از برکات ارزشمند انقلاب دانست و افزود: تهدیدات دشمن حتی ارزش توجه کردن را هم ندارند زیرا سربازان ولایت در نیروهای مسلح، هوشیار و آماده و گوش به فرمان ولایت آماده هرگونه جانفشانی در راه دین و کشور خود هستند و به مانند هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک کشورمان را هم به دشمنان نخواهند داد.

در ادامه، سرهنگ پاسدار علی کریمی سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل درسخنانی کوتاه بار دیگر ضمن اشاره به نقش هشت سال دفاع مقدس در تحکیم پایههای انقلاب و آبیاری درخت نوپای انقلاب با خون شهدا، بر آمادگی این اداره کل بر جمع آوری و ثبت و ضبط و انتشار خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان تأکید کرد.

در این مراسم دو تن از شاعران و پیشکسوتان دفاع مقدس به قرائت شعر و بیان خاطره پرداختند و ضمن تجلیل از چند تن از سربازان نمونه یگانهای انتظامی و نظامی استان در قالب مرحله اول جشنواره جوان سرباز با عنوان "جشنواره علی اکبر"، از دو کتاب "چنگ در یال بلند ماه" مجموعه اشعار سروده سید سعید اطهر نیاری و "شب برفی" مجموعه خاطرات رزمندگان استان به کوشش عمار احمدی رونمایی شد.

نظر شما
پربیننده ها