سردار رجبی:

توسعه زیرساخت‌های راهیان نور کردستان مستلزم همت مسئولان است

فرمانده سپاه استان کردستان با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری راهیان نور در ترویج ایثارگری‌های دفاع مقدس، توسعه زیرساخت‌های راهیان نور استان را مستلزم همت مسئولان دانست.
کد خبر: ۱۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵ - 11March 2014

توسعه زیرساخت‌های راهیان نور کردستان مستلزم همت مسئولان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمدحسین رجبی" فرمانده سپاه استان کردستان ظهر امروز در آئین افتتاح زائرسرای راهیان نور مریوان اظهار کرد: شهدای ایران اسلامی تنها آرزویی که داشتند حضور سربلندانه در قیامت بود که با تلاش و همتی که در این راه انجام دادند به هر آنچه که میخواستند رسیدند.

وی افزود: مهمترین هنر دنیا، هنر شهادت در راه خدا است که این امر در خون رزمندگان ایران اسلامی نهفته و نهادینه شده بود و این رزمندگان با بهرهگیری از تواناییهای خود همراه با گوش دادن به نصیحتهای روحانیون به دنیا نشان دادند که هیچگاه زیر بار زور نمیروند.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: تا به حال اقدامات زیادی به منظور احیای مناطق عملیاتی انجام شده است که متاسفانه هنوز در خور و در شان این رزمندگان نیست و باید در فکر انجام فعالیتهای بیش از این بود.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان افزود: با توجه به محدودیتهای منابع مالی و کمبود اعتبارات موجود تا به حال نتوانستهایم خدمتی شایان و درخور شهدا انجام دهیم اما امید است که در آیندهای نه چندان دور بتوانیم تمامی این کاستیها را جبران کنیم.

سردار رجبی عنوان کرد: برای احیای یاد شهدا در منطقه دزلی به فکر ایجاد یک زائرسرای باشکوه بوده و هستیم هر چند که تا به حال بدلیل نبود اعتبارات نتوانستهایم این امر را محقق نماییم اما امید است که به زودی بتوانیم این مکان را نیز ساخته و به بهرهبرداری برسانیم.

فرمانده سپاه بیتالمقدس استان کردستان اظهار کرد: بسیاری از عملیاتهای مهم و بزرگ دوران هشت سال دفاع مقدس در دزلی صورت گرفته است لذا میطلبد مسئولان ذیربط برای ایجاد یک زائرسرا برای احیای این منطقه نیز اقدامات مفید و مؤثری انجام دهند.

وی با اشاره به این نکته که مردم شهرستانهای مریوان و سروآباد در دوران هشت سال دفاع مقدس مجاهدتهای بسیار زیادی از خود نشان دادهاند عنوان کرد: اگر رشادتهای مردم این شهرستانها نبود هرگز نمیتوانستیم امنیت امروز را به وجود آوریم.

وی در پایان سخنان خود عنوان کرد: امروزه از نظر زیرساختهای راهیان نور دچار مشکل هستیم و این مشکلات نیز محدود هستند و امید است که با ایجاد زیرساختهای مناسب زمینه لازم را برای ورود هرچه بیشتر کاروانهای راهیان نور فراهم آید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار