سردار پورجمشیدیان:

اقتدار و عظمت امروز کشور به برکت خون شهیدان است

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه گفت: شهدا در تمامی قشر‌ها نمونه و شاخص بودند و همچون ستارگان درخشان در تاریخ این کشور می‌درخشند، بنابراین مردم و مسئولین نباید شهدا را از یاد ببرند.
کد خبر: ۱۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸ - 24February 2014

اقتدار و عظمت امروز کشور به برکت خون شهیدان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "علی اکبر پورجمشیدیان" معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه در یادواره شهدای عملیاتهای خیبر و بدر، شهدای تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) در شمالغرب کشور و شهدای بسیج مهندسین در حسینیه ثارالله سپاه استان اردبیل اظهار کرد: شهدا عصاره و مظهر غیرت ملت ایثارگر ایران هستند و اقتدار و عظمت امروز کشور به برکت خون این شهیدان است.

وی افزود: ماندگاری یاد شهدا در این نهفته است که وقتی احساس کردند اسلام در خطر است با اختیار و اراده، تمام هستی خود را تقدیم اسلام کردند و به جانفشانی در راه اسلام پرداختند.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: امروز وظیفه مردم، مسئولین و همه ملت ایران است که یاد شهدا را زنده نگه دارند و در هر جلسه یا سر هر میز مذاکرهای که مینشینند شهدا را ناظر بر اعمال خود ببینند.

وی خطاب به مذاکره کنندگان و مسئولین کشوری در مذاکرات ژنو گفت: ملت ایران وارث خون ۳۰۰ هزار شهید است، خونهایی که برای اقتدار و عظمت اسلام ریخته شده است، بنابراین مبادا فراموش کنید که نماینده چه ملت از جان گذشتهای هستید و پاسخگوی جانفشانی چه کسانی هستید.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به رشادتها و دلاوریهای مردم غیرتمند اردبیل در عرصه مبارزات انقلابی و ۸ سال دوران دفاع مقدس تصریح کرد: دهها هزار نفر از مردمان ولایی استان اردبیل با اینکه کیلومترها از مناطق جنگی فاصله داشتند، وقتی احساس کردند انقلاب و رهبر نیاز به کمک دارد در صف اول مبارزه با دشمنان ایستادند و در این مقاومت ۳ هزار و چهارصد مرد نورانی و شهید والا مقام تقدیم انقلاب کردند.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه یادآور شد: نباید دلاوریها و ایثارگریهای فرزندان غیرتمند ایرانی به تاریک خانه فراموشی سپرده شود و مبادا با غفلت ما کسان دیگری به جای این شهدا الگوی نسل بعدی ایران باشند.

وی در ادامه بیان کرد: باید میادین و ورزشگاههای شهر به نام شهیدان نامگذاری شود تا یاد و خاطره این دلیر مردان لحظهای از ذهن دور نماند.

سردار پور جمشیدیان در پایان اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا بیمه پربهایی است که تضمین کننده سعادت دنیوی و اخروی ماست که این تضمین به برکت شهدا و انقلاب در اختیار ما گذاشته شده و مردمان غیرتمند استان اردبیل با برپایی مراسم یادبود در این عرصه هم پیشتاز هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار