سرهنگ شرفبیانی:

بمباران شیمیایی حلبچه لکه‌ ننگی همیشگی برای دنیای استکبار است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان گفت: بمباران شیمیایی حلبچه و اقدامات مذبوحانه رژیم بعث برای همیشه در تاریخ به عنوان لکه ننگی برای دنیای استکبار بقای خواهد ماند.
کد خبر: ۱۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲ - 12March 2014

بمباران شیمیایی حلبچه لکه‌ ننگی همیشگی برای دنیای استکبار است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سنندج، سرهنگ "محمدرضا شرفبیانی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کردستان ظهر امروز در یادواره شهدای شیمیایی حلبچه در مجتمع فرهنگی هنری فجر کردستان، اظهار کرد: شهدا نماد ارزشی ملت مسلمان هستند.

وی با بیان اینکه قدرت اسلام در سراسر جهان چون نگینی میدرخشد، تصریح کرد: شهدا با نثار خون رنگین خود، حیات و بقای اسلام را تداوم بخشیدند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کردستان با یادآوری حضور احزاب عراقی در این یادواره، تصریح کرد: بمباران شیمیایی حلبچه و اقدامات مذبوحانه رژیم بعث برای همیشه در تاریخ به عنوان لکه ننگی برای دنیای استکبار بقای خواهد ماند.

سرهنگ شرفبیانی این فاجعه را به نوعی دیگر در تاریخ اسلام جاودانه دانست و گفت: این موضوع نماد مردم مقاوم و ایثارگر و کسانی است که شجاعانه در راه حفظ اسلام تلاش و خون خود را نثار کردند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی تلاش فراوانی برای سرپوش گذاشتن بر این فاجعه داشت، تصریح کرد: خوشبختانه دشمن ددمنش اسلام نتوانست به این آرزوهای خام خود دست یابد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کردستان گفت: شهدای حلبچه با نثار خون خود خورشیدهای تابناکی خلق کردند که شعاع آن تمام دنیا را گرفت.

سرهنگ شرفبیانی با تأکید بر لزوم گرامیداشت این فاجعه به صورت سالیانه اظهار کرد: مردم ایران نیز قربانی جنایات صدام هستند چرا که در دوران دفاع مقدس شهرهای ایران بیش از 16 بار مورد تهاجم سلاحهای کشتار جمعی و شیمیایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس به عنوان فرهنگ جهادی شناخته میشود، اظهار کرد: نسل جوان و دانشگاهی در این راستا فعال شده است و اینگونه حرکتها بهترین نتیجه را به دنبال دارد.

نظر شما
پربیننده ها