سردار بابازاده خبر داد

اعزام بیش از ۱۲ هزار نفر از استان اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت: سهمیه ای که مسئولان کشوری برای اعزام کاروان راهیان نور برای استان در نظر گرفته‌اند بیش از ۱۲ هزار نفر است که اعزام‌ها از اواخر اسفند انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۱ - 02March 2014

اعزام بیش از ۱۲ هزار نفر از استان اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "جلیل بابازاده" فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل در جلسه ستاد راهیان نور استان اظهار کرد: از ۱۸ اسفند کاروانهای راهیان نور دانشجویی و اقشار مختلف مردم اعزام میشوند که این افراد برای گذراندن تعطیلات نوروزی در منطقه عملیاتی جنوب حضور پیدا میکنند و با حال و هوای معنوی این مناطق آشنا میشوند.

وی تصریح کرد: ثبت نام متقاضیان برای حضور در این کاروانها از طریق پایگاههای مقاومت بسیج آغاز شده و ما اولین اعزام را در روز ۱۸ اسفند به مقصد مناطق عملیاتی جنوب نظیر شلمچه، دهلاویه و هویزه انجام میدهیم تا کاروانها در مدت ۵ روز بتوانند از این مناطق بازدید کنند.

سردار بابازاده با بیان اینکه این سفرها تا ۱۶ فروردین سال آینده ادامه پیدا میکند، گفت: تاکنون بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ دانش آموز و فرهنگی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردهاند که تلاش بر این است تا این اعزامها با مشارکت خوب دانشجویان و جوانان به صورت کیفیتر برگزار شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: سفر با کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس نه تنها معنویت خاص به افراد میبخشد بلکه ذهن جوانان را نسبت به واقعیتها روشن کرده و آنها درک میکنند در جنگ ۸ ساله چه حوادثی رخ داده و بر سر این ملت چه گذشته است.

وی با مفید ارزیابی کردن این سفر معنوی بیان کرد: جوانانی که میخواهند از تاریخ استقلال و حماسهسازیهای کشورمان دفاع کنند باید این مناطق را ببینند و لحظات ناب آن را حس کنند و به خوبی بفهمند که همه ما امروز بدهکار شهدا و جانفشانی آنها هستیم و اگر ایثارگری آنها نبود امروز این سرزمین و ملت در محاصره تمام بدخواهان قرار داشت.

سردار بابازاده با بیان اینکه سفر معنوی راهیان نور، سفری همراه با شناخت، بصیرت، نور و رحمت است، گفت: در اعزام کاروان راهیان نور همه دستگاهها باید تلاش کنند تا یک افزایش ایمنی را در سفرها شاهد باشیم که جا دارد از تلاشهای اورژانس، پلیس راه، هلال احمر و دستگاههای خدمات رسان دیگر در این زمینه قدردانی شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار