سردار سلیمانی:

هویت اسلامی ایرانی عامل بقاء و پویایی نظام است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: هویت اسلامی ایرانی، عامل بقاء و پویایی نظام و انقلاب اسلامی است و تا زمانی که این هویت در جامعه زنده باشد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
کد خبر: ۱۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴ - 18February 2014

هویت اسلامی ایرانی عامل بقاء و پویایی نظام است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، "سردار رضا محمد سلیمانی" در مراسم افتتاحیه نمایشگاه پوشاک و نقوش اسلامی ملی در این استان گفت: هویت و شناسنامه ملت ایران بر اساس ارزشها و آموزهای اسلامی و دینی شکل گرفته است و تا زمانی که این هویت در جامعه زنده باشد دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به جنگ نرم که دشمنان علیه انقلاب اسلامی به راه انداختهاند، افزود: الگوسازی با استفاده از هویت ملی و دینی در جامعه یکی از راههای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی با تأکید بر وجود الگوهای ارزشمند در عرصههای مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در کشور، اظهار کرد: فقدان برنامهریزی صحیح و حاکمیت سلایق در اجرای کارهای فرهنگی، الگوهای فاخر را در مهجوریت قرار داده است.

سردار سلیمانی، هویت اسلامی ایرانی را عامل بقاء و پویایی انقلاب در مواجه با دشمنیها دانست و خاطرنشان کرد: هویت و شناسنامه ملت ایران بر اساس ارزشها و آموزهای اسلامی و دینی شکل گرفته است و تا زمانی که این هویت در جامعه زنده باشد دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکند.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در عرصههای نظامی، علمی و اقتصادی شکست خوردهاند و درصدد هستند با تهاجم فرهنگی و تخریب هویت اسلامی با نظام جمهوری اسلامی به مقابله بپردازند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به فرمایشات و دغدغههای اساسی و مهم رهبر معظم انقلاب پیرامون مسایل فرهنگی، گفت: متاسفانه جبهه جنگ فرهنگی در کشور ضعیف و بیبرنامه عمل میکند این در حالی است که دشمن با برنامهریزیهای دقیق و منسجم با هدف تخریب هویت و ارزشهای دینی وارد جامعه و حتی محیط فردی و اجتماعی ما شده است.

دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان، آفند در برابر پدافند را تنها راه غلبه بر تهاجمات دشمن در جنگ فرهنگی برشمرد و اظهار کرد: در عرصه جنگ نرم همچون جنگ نظامی باید به جبهه دشمن حملهور شد؛ زیرا اگر یک قدم ما عقبنشینی کنیم، دشمن 10 قدم به جلو خواهد آمد.

سردار سلیمانی تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک و مدل غربی را هدف اصلی جنگ نرم دشمن دانست و با اشاره به سبکپذیری جامعه از مدل غربی تصریح کرد: متاسفانه غفلت و بیتوجهی مسئولان در عرصه فرهنگی سبک زندگی اسلامی را دچار انحراف و دستخوش تغییرات کرد به شکلی که سبک غربی در جامعه ورود پیدا کرد و سبک زندگی خانوادههای ایرانی را تحت تاثیر خود قرار داد.

وی در پایان گفت: شناخت صحیح ظرفیتها، معرفی الگوهای ناب همچون شهدا و برنامهریزی صحیح در راستای مقابله با تهاجمات فرهنگی پیروزی در جبهه جنگ نرم را برای کشور رقم خواهد زد.

نظر شما
پربیننده ها