داعش علیه عربستان سعودی اعلام جهاد می‌کند

پایگاه‌های اینترنتی فیلمی را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد، شماری از عناصر «داعش» با پاره کردن گذرنامه‌ها و کارت‌های شناسایی سعودی خود، پادشاه عربستان به باد ناسزا می‌گیرند و وعده «جهاد» در عربستان را می‌دهند.
کد خبر: ۱۴۶۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰ - 28March 2014

داعش علیه عربستان سعودی اعلام جهاد می‌کند

به گزارش  خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس در دمشق، به نظر میرسد، آتش آنچه توسط عربستان سعودی «جهاد» در سوریه نامیده شده بود تا به واسطه آن جوانان این کشور و دیگر کشورها را راهی سوریه کند، هم اکنون دامن این کشور را فراگرفته است.

به تازگی فیلمی در پایگاههای اینترنتی منتشر شده که نشان میدهد، شماری از عناصر «داعش» با پاره کردن گذرنامهها و کارتهای شناسایی سعودی خود، پادشاه عربستان را به باد ناسزا میگیرند.

یکی از این افراد با اشاره به اینکه به سرزمین جزیره العرب باز خواهند گشت تا پرچم اسلام و خلافت اسلامی را در آن برافرازند، تاکید میکند که جهاد یکی از دربهای بهشت است. داعش هم اکنون در برخی از استانهای سوریه مانند الرقه، حسکه، دیر الزور، حلب و إدلب حضور و فعالیت دارد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسلامی
|
-
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
0
این جنگ زرگری است هردو سروته یک کرباسند با این وسیله عربستان می خواهد خود را در موضع حق قرار دهد ولی مسلمانان باید تا نابودی آل سعود به مبارزه ادامه دهند چون منشا همه بدبختی ها وهابیت است که قبل از صهیونیست ها آنها باید نابود شوند
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار