۵۱ تروریست در مرزهای سوریه و عراق به هلاکت رسیدند

درگیری عناصر داعش و افراد مسلح وابسته به "جبهه النصره" در نزدیکی مرز سوریه و عراق ۵۱ نفر کشته بر جای گذاشت.
کد خبر: ۱۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲ - 11April 2014

۵۱ تروریست در مرزهای سوریه و عراق به هلاکت رسیدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از شبکه المنار، گروه موسوم به "دیدهبان حقوق بشر سوریه" وابسته به مخالفان در بیانیهای اعلام کرد که گروههای مسلح سوری "جبهه النصره" و "داعش" در مرزهای سوریه و عراق با یکدیگر درگیر شدند.

در این بیانیه آمده است که در این درگیریهای درون گروهی ۵۱ نفر از عناصر مسلح در منطقه "البوکمال" سوریه در مرز با عراق کشته شدند. بر اساس این گزارش، این درگیریها زمانی بالا گرفت که گروهک تروریستی "داعش" برای سیطره بر منطقه "البوکمال" در استان دیرالزور حمله ناگهانی انجام دادند.

مرکز "دیدهبان حقوق بشر سوریه" گزارش داد که عناصر داعش پس از هجوم به شهر "البوکمال"، با دیگر گروههایی که در این شهر مستقر هستند به شدت درگیر شدند.

این گروه که مقر آن در لندن است افزود: هدف داعش از این حمله، تصرف این شهر و گذرگاه مرزی آن است که در مرز استان "الانبار" عراق قرار دارد.

این مرکز که وابسته به مخالفان سوریه است، خاطرنشان کرد که عناصر داعش در حال پیشروی در شهر "البوکمال" هستند، و مناطقی از آن را تحت کنترل خود در آوردهاند.

درگیری مسلحانه بین عناصر مسلح در سوریه از ژانویه گذشته شدت گرفته است، و درنتیجه این درگیریها تاکنون حدود ۴ هزار تروریست به هلاکت رسیدهاند.

نظر شما
پربیننده ها