فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش خبر داد

سپرده شدن حفاظت از حریم هوایی غرب کشور به ارتش

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش گفت: نیروهای پدافند هوایی ارتش پاسداری و حراست از آسمان مقدس جمهوری اسلامی در غرب را بر عهده دارند و اجازه نخواهند داد هیچ جنبنده‌ای به حریم هوایی کشور تجاوز کند.
کد خبر: ۱۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹ - 18April 2014

سپرده شدن حفاظت از حریم هوایی غرب کشور به ارتش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در کرمانشاه با حضور مسئولین کشوری و لشکری در محل بزرگراه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه برگزار شد.

"امیر منوچهر کاظمی" فرمانده قرارگاه منطقهای غرب ارتش در این مراسم گفت: روز 29 فروردین متعلق به مردم شهید پرور ایران اسلامی است. مردمی که در طول 8 سال دفاع مقدس و پس از آن حماسههای بزرگ و ماندگاری را آفریدند.

وی تصریح کرد: ارتش در زمان انقلاب به عنوان تنها نیروی مسلح در خدمت رهبری و مردم و پس از پیروزی انقلاب نیز در کنار سایر نیروهای مسلح از دستاوردهای نظام  اسلامی  مخلصانه دفاع کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقهای غرب ارتش تصریح کرد: بعد از ایام دفاع مقدس نیز ارتش جمهوری اسلامی در غرب کشور با پاکسازی دهها هزار هکتار از اراضی آلوده به مین 68 شهید را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.

وی با اشاره به سپرده شدن حفاظت از حریم هوایی غرب کشور به ارتش گفت: نیروهای پدافند هوایی ارتش پاسداری و حراست از آسمان مقدس جمهوری اسلامی در غرب را بر عهده دارند و اجازه نخواهند داد هیچ جنبندهای به حریم هوایی کشور تجاوز کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار