تببین نقش ارتش در دفاع از انقلاب اسلامی در مدارس رشت

همزمان با فرا رسیدن ۲۹ فروردین سالروز ارتش، فرماندهان نیروی دریایی ارتش با حضور در مدارس شهرستان رشت به تبیین دلاورمردیهای ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
کد خبر: ۱۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱ - 18April 2014

تببین نقش ارتش در دفاع از انقلاب اسلامی در مدارس رشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، ناخدا سوم طاهری با حضور در هنرستان فنی و حرفهای شهید چمران رشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی ارتش نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در اجرای پیروزمندانه عملیاتها داشته است.

فرمانده هوا دریایی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی رشت تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در روزهای آغازین جنگ به دفاع جانانه از میهن اسلامیمان پرداخت و شهدای بسیاری را تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

وی خاطر نشان کرد: در روز ۲۹ فروردین ماه ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) که فرموده بودند ارتش در این روز با تمام ساز و برگ در شهرها به میدان آمده، ارتشیان دلاور در اطاعت از امر ولایت به میدان آمده و در شهرهای مختلف کشور اقتدار و اطاعت پذیری از ولایت را به نمایش گذاشتند. در این زمان نیز که تمام دنیای استکبار سعی در تخریب چهره جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ابزارهای رسانهای دارد، ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام تجهیزات و امکانات و با توکل به خدا و تکیه به نیروی انسانی مومن و متعهد آماده دفاع از آرمانهای اسلام و انقلاب و تمامیت ارضی کشور است.

نظر شما
پربیننده ها