امیر جهادی ارسی:

تقدیم هزاران شهید به انقلاب، لبیک ارتش به امام خمینی(ره) بود

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: ارتشی‌های جمهوری اسلامی ایران با اهدای هزاران شهید، جانباز و آزاده در طول دوران دفاع مقدس به فرمان امام خمینی(ره) لبیک گفتند.
کد خبر: ۱۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸ - 18April 2014

تقدیم هزاران شهید به انقلاب، لبیک ارتش به امام خمینی(ره) بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر "رضا جهادی ارسی" ارشد نظامی آجا در استانهای اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش در اصفهان برگزار شده بود، اظهار کرد: امروز پس از ۳۵ سال، آرمانهای امام راحل پا برجا بوده و این مسئله در انقلابها کم نظیر است.

وی با بیان اینکه ما امروز در این برنامه حاضر شدیم تا به آرمانهای انقلاب بار دیگر لبیک گوییم، افزود: ما اعلام میکنیم که قویترین ارتش دنیا هستیم چراکه متکی به خدا و اسلام بوده و تعالیم اسلام امروز به عنوان سلاح ما در دنیا در دستان ما است.

ارشد نظامی ارتش در استانهای اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روز ۲۹ فروردین یادآور بینش والای امام خمینی(ره) و هدف ارتش است، تصریح کرد: ارتشیهای جمهوری اسلامی ایران با اهدای هزاران شهید، جانباز و آزاده در طول دوران دفاع مقدس به فرمان امام خمینی(ره) لبیک گفتند.

وی با توجه به اینکه در مراسم هر ساله ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون سایر نیروهای مسلح مانند سپاه، بسیج و نیروی انتظامی به اجرای مراسم رژه نظامی میپردازند، بیان کرد: این مسئله به دنیا نشان میدهد که تمامی نیروهای مسلح در برابر دشمنان متحد، برادر و همدل هستند.

امیر جهادی ارسی نیروهای مسلح نظیر شمشیری آبدیده در دستان فرمانده کل قوا دانست که دست متجاوزان به میهن را قطع میکند، خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد تجلی و اقتدار و همچنین فرزند برومند این آب و خاک است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار