رضا خدری به خبرگزاری دفاع مقدس خبرداد

انتشار "کتاب آبادان در خاطره ها " به همراه اسامی 4 هزار شهید

کتاب آبادان در خاطره ها به قلم رضا خدری از نویسندگان و خبرنگاران دفاع مقدس مزین به اسامی 4 هزار شهید در مرحله چاپ قرار دارد و به زودی منتشر می شود.
کد خبر: ۱۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳ - 24April 2014

انتشار

رضاخدری نویسنده و خبرنگار دوران دفاع مقدس با اشاره به آثار مکتوب خود درباره حماسه مردم جنوب ایران در دوران جنگ تحمیلی به خبرگزاری دفاع مقدس گفت: در حال حاضر کتاب " آبادان در خاطرهها " در ۸۰۸ صفحه مزین به اسامی ۴ هزار شهید آبادانی در مرحله چاپ قرار دارد و به زودی منتشر میشود.

وی ادامه داد: در این کتاب تاریخچه آبادان و حادثه سینما رکس و اسامی شهدای این فاجعه مطرح شده است.
 
خدری اظهار داشت: کتاب خرمشهر قلب ایران که به تاریخچه قدیم این شهر تا زمان جنگ است که مشاهدات عینی خود را در این زمینه جمع آوری کردم.
 
نویسنده و خبرنگار دوران دفاع مقدس افزود: کتاب "از حلبچه تا شلمچه" از دیگر کتابهای من در زمینه ایثارگریهای مردم جنوب کشور در دوران دفاع مقدس است که به بیان دیدگاه بمباران شیمیایی حلبچه تا بمباران شلمچه میپردازد.
 
وی با معرفی چند کتاب خود در دهه شصت منتشر شده و با استقبال خوبی روبروشد افزود: کتاب "از اسارت تا آزادی" سال ۶۳ از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی به چاپ رسید و حوادث سقوط خرمشهر تا آزادسازی خرمشهر و روز شمار حوادثی چون حصر آبادان و حملات سوسنگرد در این کتاب جمع آوری شده است.
 
خدری خاطرنشان کرد: این کتاب در چاپ اول ۱۰ هزار تیراژ داشت و به دلیل استقبال گسترده از این کتاب ۵ بار تجدید چاپ شد.
 
نویسنده و خبرنگار دوران دفاع مقدس اظهار داشت: کتاب " زار قاسم بلمران خرمشهری " از دیگر کتابهای من در سال ۶۲ است که به تیراژ ۱۰ هزار کتاب منتشر شد.
نظر شما
پربیننده ها