برگزاری چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در دی ماه 92

دبیرخانه جشنواره عمار، از آغاز فراخوان ثبت نام در چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد.
کد خبر: ۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸ - 29September 2013

برگزاری چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در دی ماه 92

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فراخوان چهارمین دوره جشنواره عمار در سه بخش مسابقه فیلم، اقلام تبلیغی  و مسابقه "فیلم ما" از 7 مهر اعلام شده و مهلت ثبت نام دراین جشنواره تا انتهای آبان ماه است.

فیلمسازان و شرکت کنندگان میتوانند با مراجعه به سایت جشنواره عمار به آدرس ammarfilm.irاقدام به ثبت نام اینترنتی کرده و آثار خود را از طریق پست برای دبیرخانه ارسال کنند.اثر ارسالی نباید قبلا در جشنواره عمار شرکت کرده باشد. فیلم های ارسالی به جشنواره باید دارای فرمت AVIو یا VOBباشند. تکمیل فرم ثبت نام در سایت جشنواره به نشانی ammarfilm.irو دریافت کد به ازای هر اثر ثبت شده برای شرکت در جشنواره الزامی است. شرکت کننده موظف است رسید ثبت نام را به همراه اثر به نشانی دبیرخانه ارسال نماید.

 بخش مسابقه فیلم این جشنواره چون سالهای گذشته شامل موضوعات "تاریخ معاصر ایران"، "فتنه 88"، "بیداری اسلامی و جهانی"، "نقد درون گفتمانی" و "جنگ نرم" است و بخش ویژهای با نام "اقتصاد مقاومتی" نیز امسال به جشنواره افزوده شده است.

این جشنواره در قالب های فیلم داستانی (کوتاه و بلند)، مستند (کوتاه و بلند)، انیمیشن، کلیپ (موسیقی تصویری، طنز، تیزرهای تبلیغاتی و مستندهای خیلی کوتاه متناسب با سرفصل های جشنواره)، فیلم نامه، برنامه تلویزیونی (مستند، برنامه ترکیبی، برنامه گفت و گو محور، گزارش، برنامه خبری و ...)، مقاله و نقدهای سینمایی برگزار می شود.

در بخش مسابقه اقلام تبلیغی که برای نخستین بار برگزار می شود آثاری می توانند شرکت کنند که در چهار دوره جشنواره عمار شرکت کرده باشند. اقلام تبلیغی شامل تیزر فیلم، پوستر فیلم، عکاسی فیلم می باشد. متقاضیان شرکت در این بخش ضمن ثبت نام در پایگاه اینترنتی، باید اقلام تبلیغی را به نشانی دبیرخانه ارسال نمایند.

 دربخش مسابقه " فیلم ما"  فیلم های مبتدی تولید شده توسط شرکت کننده ها به رقابت می پردازند. متقاضیان می توانند با دو ابزار دوربین تصویربرداری و یا تلفن همراه فیلم بسازند و در بخش "فیلم ما" شرکت کنند.متقاضیان شرکت در این بخش می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند. فرمت ارسال در این بخش آزاد می باشد.

تاکنون فیلمهای جشنواره عمار در محلهای مختلفی مثل سینما، مسجد، مدرسه، دانشگاه، فرهنگسرا، خانه شهید، پارک، هیئت و پایگاه بسیج اکران شده است.

نظر شما
پربیننده ها