یاران خراسانی (۳۱)؛

ماجرای شفاگرفتن رزمنده جهاد سازندگی از اهل بیت (ع) با دعای توسل

هنگامی که پزشکان حکم به قطع پای مجروح «محمد بهجتی» دادند، با اصرار فراوان و به‌وسیله برانکارد در مراسم دعای توسل در منزل شهید «محمدتقی شاهرودی» حضور پیدا کرد و همین توسل خالصانه، منتج به شفا گرفتن او شد و به‎طرز معجزه‌آسایی پایش بهبود یافت.
کد خبر: ۴۶۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۱ - 13July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از مشهد، «محمد بهجتی» سال ۱۳۳۵ در شهر مشهد مقدس دیده به جهان گشود. وی از همان کودکی علاقه خاصی به اهل بیت (ع) داشت و از سال ۱۳۴۷ درحالی که در عنفوان نوجوانی بسر می‎برد، با تفکر و نهضت امام خمینی (ره) آشنا شد و برای کمک به مبارزات علیه رژیم پهلوی فعالیت‎هایی از قبیل چاپ اعلامیه‎های امام (ره) را به‎طور مخفیانه انجام می‎داد و در بین نزدیکان و آشنایان به خصوصیت‎های انقلابی مشهور شد.

او پس از پیروزی انقلاب اسلامی با عشق به انقلاب و مردم وارد جهاد سازندگی «کلات نادری» شد و به خدمت به اقشار محروم جامعه پرداخت و در دوران دفاع مقدس نیز چندین‌بار به جبهه‎های نبرد اعزام شد که دوبار مفتخر شدن به توفیق جانبازی، ماحصل همین حضورهای متوالی و بهم پیوسته بود.

دوستان و همرزمانش نقل می‎کنند که در یکی از عملیات‎ها، هنگامی که از ناحیه پا دچار جراحت شده بود و براساس نظریه پزشکان قرار بود پای وی قطع شود، شب چهارشنبه اصرار کرد تا در مراسم قرائت دعای توسل در منزل شهید «محمدتقی شاهرودی» حضور پیدا کند و به‌خاطر اصرارهای زیاد، درحالی که به‌دلیل جراحت شدید پا قادر به راه رفتن نبود، او را با برانکارد به جلسه انتقال دادند؛ اما همین حضور و توسل باعث شد تا شفا یابد و حکم قطع عضو به‌دلیل بهبودی معجزه‎آسای پایش لغو شود.

«محمد بهجتی» دوره‎های آموزش رانندگی لودر و بولدوزر را در پادگان «سلمان فارسی» مشهد با کسب نمره عالی سپری کرد؛ اما در آخرین اعزام او به جبهه، سرانجام در تاریخ ۴ دی سال ۱۳۶۵ در جریان عملیات «کربلای ۴» بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ماجرای شفا گرفتن شهید جهاد خراسان از اهل بیت (ع) با دعای توسل

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها