امیر نامی:

خبرنگاران با انتقال صحیح اطلاعات کمک شایانی به پویایی جامعه می‌کنند

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: خبرنگاران با انتقال صحیح اطلاعات و تشخیص سره از ناسره به رشد و پویایی جوامع کمک شایانی می‌کنند.
کد خبر: ۵۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ - 09August 2015

خبرنگاران با انتقال صحیح اطلاعات کمک شایانی به پویایی جامعه می‌کنند

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، امیر "محمدحسن نامی" جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در نشست هم اندیشی خبرنگاران حوزه دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس اظهار داشت: روز خبرنگار روز دانستن و آگاهی است و خبرنگاران وجدان بیدار حقیقت جو ملت هستند.

وی افزود: خبرنگاران جریان سازان جامعه اسلامی هستند و این جهاد بر لبه تیز صراط است.

امیر نامی تاکید کرد: خبرنگاران با انتقال صحیح اطلاعات و تشخیص سره از ناسره به رشد و پویایی جوامع کمک شایانی میکنند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: 3 اردیبهشت 1316 تنها 4 خبر روی کاغذ نوشته و در 4 مکان از شهر نصب شد تا مردم اطلاع پیدا کنند. از آن روز تاکنون انبوهی از اطلاعات در فضای مجازی مبادله میشود.

وی خاطرنشان کرد: امروزه مردم در اشتراکگذاری اخبار به عنوان شهروند خبرنگار حضور دارند و در توسعه و رشد خبر، خبرنگاری و خبرگزاری تلاش دارند.

امیر نامی گفت: امروزه بیش از 75 درصد شبکههای مجازی جهان در اختیار صهیونیستها است. 71 یا 74 فرد ثروتمند هستند که بیش از 60 درصد ثروت جهان در اختیار آنان است که 34 نفر از آنان از شبکه اصلی صهیونیستها هستند که به نظر من انگلیس و آلمان نیز در اختیار آنان است.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تصریح کرد: افرادی مانند سوروس، رئیس اپل و شرکت مایکروسافت و سایتهایی همچون گوگل، فیس بوک و شبکههای اجتماعی باواسطه یا بی واسطه صهیونیستی هستند.

وی افزود: آمریکا 16 سازمان اطلاعاتی دارد و شبکههای مجازی که در اختیار آنان است سعی دارند مخاطبان بسیاری را به خود جذب کنند. امروزه مهمترین دشمنی اینها نیز با مرکز مقاومت اسلامی یعنی ایران است و مرتب اخبار نادرست اشاعه میدهند. آنها هدفگذاری کردهاند که جامعه اسلامی را مورد هجوم قرار دهند که مهمترین آن خانواده است.

امیر نامی بیان کرد: آنچه به مدد خبرنگاران میآید پایبندی به اصول و حرفه خبرنگاری است که بتوان هرچه بیشتر اعتماد مخاطبین را به خودشان جلب کنند. در این راستا بحث دفاع مقدس به عنوان مهمترین بحثی است که باید امروز به آن توجه کنیم و خبرنگاران این حوزه میتوانند این کار را انجام بدهند.

انتهای پیام/                                                              

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار