سردار خضرایی خبر داد

آغاز و انجام 60 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس سال جاری

مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس تهران گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس در سال جاری 60 برنامه شروع و یا به انجام خواهد رسید و باغ موزه حدود 4 هزار متر مربع توسعه کمی پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۵۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ - 09August 2015

آغاز و انجام 60 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس سال جاری

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار "جواد خضرایی" مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در نشست هم اندیشی خبرنگاران حوزه مقاومت و دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس گفت: وقتی خیلی اجمالی درباره عملیاتها صحبت میکنیم، تاثیر عمیقی ندارد.

وی افزود: آنچه دفاع مقدس را دفاع مقدس کرد بیان احوال رزمندگان، حق طلبی، اجرای اموار امام خمینی(ره) و حضور جدی در صحنههای دفاع مقدس بود.

سردار خضرایی تاکید کرد: اگر قرار است فرهنگ دفاع مقدس ترویج یابد با نشر امکان پذیر است. امروز به عنوان جمع اندکی از علاقهمندان و به عنوان رسانهای کوچک باید اهتمام بکنیم و به حکم یک رسانه در شهر تهران که دارای اهداف و اساسنامه که بعد ملی دارد میتواند فرهنگ دفاع مقدس را ترویج بدهد.

وی خاطرنشان کرد: ما به نسبت خودمان به جمع آوری اطلاعات دفاع مقدس پرداختیم. ابتدای کار کسی حاضر نبود اطلاعات ایثار و جان دادگی رزمندگان را در اختیار دیگران قرار دهد.

مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس بیان داشت: در دفاع مقدس ارزشهای مختلفی وجود دارد که باید مردم با مکارم اخلاقی شهدا آشنا شوند لذا باید از معارف و اخلاق رزمندگان بگوییم.

وی با بیان اینکه با ایجاد دیتاسنتر مجموعه اطلاعات بسیاری در اختیار باغ موزه قرار دارد، گفت: حدود 12 هزار ساعت فیلم که مربوط به دفاع مقدس است یا خود تولید کردهایم، در اختیار داریم.

سردار خضرایی افزود: همچنین 27 هزار ساعت صوت و یک میلیون عکس در باغ موزه دفاع مقدس داریم.

وی گفت: ما اطلاعات مقتل جنگی که صدام آغازگر آن بود را جمع آوری کردهایم که امروز نیاز است نویسندگان و خبرنگاران این حوزه این اطلاعات را بازنویسی کنند.

مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس با بیان اینکه راز ماندگاری دفاع مقدس این است که اطلاعات به موقع ارائه شود، تصریح کرد: از خبرنگاران حوزه دفاع مقدس دعوت میکنم تا با انجام هماهنگیها از این بانک اطلاعاتی استفاده کنند. مجموعه صنوفی که میخواهند فرهنگ ایثار و مقاومت را ترویج کنند دعوت میکنیم حضور یابند.

وی در پایان با اعلام اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس در سال جاری 60 برنامه شروع و یا به انجام خواهد رسید، گفت: باغ موزه دفاع مقدس حدود 4 هزار متر مربع توسعه کمی پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها