در نشست خبرنگاران حوزه دفاع مقدس مطرح شد

شمشادی: خبرنگاران مقاومت همچون مدافعان حرم مظلوم هستند

خبرنگار و رئیس سابق دفتر صدا و سیما در سوریه در نشست خبرنگاران حوزه دفاع مقدس گفت: از فضای مجازی می‌توان برای ترویج آرمان‌های دفاع مقدس و تبیین محور مقاومت در منطقه و جهان استفاده کرد. اگر بدانیم در این فضا قرار است چه کنیم "فرصت" است، و اگر ندانیم در این فضا چه می‌کنیم با "تهدید" مواجه می‌شویم.
کد خبر: ۵۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ - 09August 2015

شمشادی: خبرنگاران مقاومت همچون مدافعان حرم مظلوم هستند

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، نشست هماندیشی و تجلیل از خبرنگاران حوزه مقاومت و دفاع مقدس صبح امروز به حضور سردار دکتر کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، سید عباس فاطمی نویسی مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس، سردار خضرایی رئیس باغموزه دفاع مقدس، امیر نامی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و خبرنگاران این حوزه در باغموزه دفاع مقدس برگزار شد.

در بخشی از این مراسم نشستی با حضور خبرنگاران رسانههای مختلف در خصوص مسائل مربوط به این حوزه برگزار شد.

 حسن شمشادی خبرنگار واحد مرکزی خبر که سالهای اخیر را در میدان درگیریهای سوریه حضور داشت، گفت: دفاع مقدس در ظاهر 27 سال پیش به پایان رسیده است؛ ولی امروز ریشه فرهنگ دفاع مقدس را در منطقه میبینیم.

وی در ادامه با اشاره به کار در حوزه دفاع مقدس بیان داشت: هنوز فضا برای کار بیشتر در این زمینه وجود دارد، و تا سالها میتوان لایههای پیدا و پنهان دفاع مقدس را مورد بررسی قرار داد.

شمشادی در خصوص خبرنگاران حوزه مقاومت که در کشورهای منطقه مشغول به کار هستند نیز گفت: خبرنگاران مقاومت در عراق، سوریه، یمن و بحرین از مظلومترین خبرنگاران هستند؛ درست مثل مدافعان حرمی که مظلوم ماندهاند و بهواسطه شخصیت و ماموریت خود کمتر رسانهای میشوند.

این خبرنگار حوزه مقاومت در سوریه عنوان کرد: خیلی از مسائل سوریه را شاید در سالیان آینده بتوان موشکافی کرد، و خبرنگاری بحران، خبرنگاری جنگ و دفاع مقدس توجه ویژهای را میطلبد.

شمشادی همچنین به اهمیت فضای مجازی و کار در این حوزه اشاره کرد و بیان داشت: فضای مجازی سازنده اش نظام سلطه است و در این موضوع شکی نیست؛ ولی از همین فضای میتوان برای ترویج آرمانهای دفاع مقدس و تبیین محور مقاومت در منطقه و جهان استفاده کرد. اگر بدانیم در این فضا قرار است چه کنیم "فرصت" است، و اگر ندانیم در این فضا چه میکنیم با "تهدید" مواجه میشویم. سفارشات رهبر معظم انقلاب هم حضور در این عرصه و  استفاده از فرصتهاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار