مجتبی شاکری:

خبرنگاران باید از مسئولان نظام حساب‌کشی کنند

عضو شورای شهر تهران گفت: خبرنگاران باید از مسئولین نظام حساب‌کشی کنند و این نظام متعلق به فرد خاصی نیست و متعلق به همه است. یک خبرنگار در جایگاه‌اش می‌تواند تذکر دهد و استیضاح کند.
کد خبر: ۵۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ - 09August 2015

خبرنگاران باید از مسئولان نظام حساب‌کشی کنند

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، "مجتبی شاکری" عضو شورای شهر تهران در نشست هماندیشی خبرنگاران و فعالان حوزه مقاومت و دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس اظهار داشت: من مطالب مطرح شده در این جلسه را در شورای شهر و کمیسیون فرهنگی ارائه میکنم.

وی افزود: اگرچه بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیادحفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بضاعت مالی کمی دارند اما با انجام هماهنگیها میتوان در میدان وسیعتری فعالیتها را ادامه داد.

شاکری تصریح کرد: شهرداری تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری میتوانند در این راه مساعدت مالی داشته باشند.

عضو شورای شهر تهران بیان داشت: تلاش براین است که با انجام این هزینهها انسان تراز جمهوری اسلامی تربیت شود و فرهنگ اسلامی ترویج یابد. تاکنون کارهای بزرگی انجام شده است و کارهای بزرگی نیز جهت انجام در پیش روی ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه وقتی سوره هود نازل شد، پیامبر فرمودند که سوره هود مرا پیر کرد، تصریح کرد: از ایشان پرسیدند چرا؟ پیامبر فرمودند به خاطر یک آیه بود که خداوند فرمودند، پیامبر استقامت کن و استقامت برحق در مقابل شیطان کار بسیار بزرگی است.

شاکری ادامه داد: کارهای سخت را میتوان انجام داد و خداوند پاسخهای بزرگ میدهد. آنگاه شاهدیم که از دل عراق بعثی، عراق اسلامی بیرون میآید. این نشان میدهد که باید بر حق استوار باشیم.

وی با بیان اینکه سرمایه بزرگ ما تفکر عاشورایی است، خاطرنشان کرد: با این تفکر میتوان پیروزی را رقم زد و اکنون ما این سرمایه بزرگ را داریم و برعهد خود استواریم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: خبر با مجموعه دیگری که سازنده سبک زندگی و فرهنگ هستند، بسیار موثر است. خبرنگاران باید از مسئولین نظام حساب بکشند و این نظام متعلق به فرد خاصی نیست و متعلق به همه است. یک خبرنگار در جایگاهاش میتواند تذکر دهد و استیضاح کند.

وی در پایان بیان داشت: مشکلهای نظام با هماهنگیها حل میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها