در نشست خبرنگاران حوزه دفاع مقدس مطرح شد

شادانلو: باید بدانیم برای چه کسانی و کدام هدف و آرمان کار می‌کنیم

دبیر مجله همشهری پایداری در این نشست در بیان نکته‌ای به خبرنگاران گفت: باید متوجه باشیم برای چه کسانی و کدام اهداف و آرمان‌ها کار می‌کنیم؛ همین موضوع کمک می‌کند که کار را به درستی انجام دهیم.
کد خبر: ۵۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ - 09August 2015

شادانلو: باید بدانیم برای چه کسانی و کدام هدف و آرمان کار می‌کنیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، نشست هماندیشی و تجلیل از خبرنگاران حوزه مقاومت و دفاع مقدس صبح امروز به حضور سردار دکتر کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، سید عباس فاطمی نویسی مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس، سردار خضرایی رئیس باغموزه دفاع مقدس، امیر نامی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و خبرنگاران این حوزه در باغموزه دفاع مقدس برگزار شد.

در بخشی از این مراسم نشستی با حضور خبرنگاران رسانههای مختلف در خصوص مسائل مربوط به این حوزه برگزار شد.

جواد شادانلو دبیر مجله همشهری پایداری در این نشست در بیان نکتهای به خبرنگاران گفت: باید متوجه باشیم برای چه کسانی و کدام اهداف و آرمانها کار میکنیم؛ همین موضوع کمک میکند که کار را به درستی انجام دهیم. با گسترش فضای مجازی برخی اخلاقها باب شده است، و دوستان به افسردگی کاری دچار میشوند. گاها یک عکس با استقبال زیاد و کلیکهای بسیار رو به رو میشود؛ در صورتی که یک مصاحبه بلند، خیلی دیده نمیشود؛ نباید این موضوع خللی در کار ایجاد کند.

شادانلو همچنین به اهمیت تهیه مانیفستی از خبرنگاران حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و از همه خبرنگاران خواست تا نوشتههای شهید آوینی را یک بار دیگر مرور و مطالعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها