اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان دنا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه دنا گفت: بیش از ۳۵۰ نفر از دانش آموزان پسر شهرستان دنا در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹ - 16November 2013

اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان دنا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ محمد روایی فرمانده سپاه ناحیه دنا اظهار داشت: بیش از ۳۵۰ نفر از دانش آموزان پسر شهرستان دنا در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

روایی افزود: این تعداد دانشآموز در قالب 8 دستگاه اتوبوس به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی جنوب از جمله اروند، شلمچه، دهلاویه، هویزه و همچنین از رزمایش تدارک دیده شده نیز بازدید کردند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و آمادگی دفاعی دانشآموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اعزام کاروانهای راهیان نور دانشآموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس می باشد، خاطرنشان کرد: حضور دانشآموزان در مناطق عملیاتی، علاوه بر آشنایی آنها با فضای معنوی شهید و شهادت، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن نیز است.

فرمانده سپاه ناحیه دنا تصریح کرد: اعزام دانشآموزان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامههای فرهنگی عمیق و تأثیرگذار بر روی نسل جدید می باشد.

یادآور می شود؛ مراسم بدرقه این دانش آموزان با سخنرانی سیاوش علیزاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دنا و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و همچنین جمعی از مدیران و معلمان آموزش و پرورش در محل گلزار شهدای شهر سی سخت برگزار شد.


 
نظر شما
پربیننده ها