معاونت زائرین و یادمان های ستاد مرکزی راهیان نور کشور؛

کمیته بهداشت و درمان راهیان نور تشکیل می‌شود

معاونت زائرین و یادمان های ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: در آستانه آغاز اعزام کاروان های راهیان نور جنوب، هماهنگی های نهایی در حوزه بهداشت و درمان راهیان نور با حضور تمامی اعضا و دستگاه های مرتبط در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۲ - 12January 2014

کمیته بهداشت و درمان راهیان نور تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مجتبی پرمایه معاونت زائرین و یادمان های ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفتو گویی اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه حماسه راهیان نور جنوب هستیم برای ایجاد هماهنگی های نهایی در حوزه بهداشت و درمان راهیان نور، جلسه ای با حضور تمامی اعضا و دستگاه های مرتبط روز یکشنبه 22 دی ماه ساعت 10 صبح در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل میشود.

پرمایه افزود: کمیته بهداشت و درمان راهیان نور که متشکل از تمامی نهادها و دستگاههای مرتبط با بخش بهداشت و درمان کشور است، با برگزاری چنین جلساتی ضمن بررسی و ارائه راهکارهای ارتقای سطح بهداشتی و درمانی راهیان نور، از امکانات و توانمندی های تمامی دستگاه های مرتبط جهت خدمت به مردم شهید پرور بهره خواهد برد.

دبیر کمیته بهداشت و درمان راهیان نور کشور ادامه داد: با ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها، زمینه های اجرای ماموریت و وظایف تعیین شده فراهم تا در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم در حماسه راهیان نور اقدامات خوب و موثری صورت پذیرد.

پرمایه در پایان گفت: در این مراسم از فعالان بهداشت و درمان راهیان نور با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر خواهد شد.


 

نظر شما
پربیننده ها