اعزام 1800 دانش آموز دختر استان خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مسئول اردویی راهیان نورسپاه انصار الرضا خراسان جنوبی گفت: 1800 دانش آموز دختر در قالب کاروان راهیان نور از 2 آذرماه امسال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵ - 16November 2013

اعزام 1800 دانش آموز دختر استان خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، علی جلالی مسئول اردویی راهیان نورسپاه انصار الرضا خراسان جنوبی ازاعزام 1800 دانش آموزدختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و اظهار داشت: اعزام دانش آموزان دختر کاروان های راهیان نور از 2 آذر ماه آغاز می شود.

جلالی بیان کرد: این دانش آموزان دختر در قالب 7 کاروان و بطور کلی 1810نفر به این مناطق اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه اعزام دانش آموزان پسر به پایان رسیده است، افزود: اعزام دانش آموزان پسر از مهر ماه آغاز ودر اواخرآبان ماه پایان یافت.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی درباره هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی تصریح کرد: این دانش آموزان در پایه دوم دبیرستان وبرای آشنایی بیشتر با مفاهیم درس آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

جلالی ادامه داد: این دانش آموزان از مناطق شوش، اروند، شلمچه، مسجد خرمشهر، طلائیه، دهلاویه و هویزه بازدید خواهند کرد و همچنین در رزمایش عملیاتی اردوگاه شهید حبیب اللهی شرکت می کنند.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی با اشاره به نقش موثر بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی، خاطرنشان کرد: بازدید از مناطق عملیاتی و مشاهده وقایع و لمس آن از نزدیک، تاثیر زیادی در زندگی افراد داشته و دارد؛ چه بسا افراد قبل از اعزام به چنین سفرهای معنوی و مذهبی دچار ضعف اعتقادی بودند، اما بعد از سفر به مناطق و بازدید از آن مناطق متحول گشته اند.

وی درپایان در رابطه با هر چه با شکوه تر برگزار شدن این کاروان ها گفت: باید برای پر رنگ تر شدن کاروان راهیان نور تلاش کرده و این امر مستلزم تلاش مسئولین است.

 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار