ابوالفضل مسجدی:

بحث وحدت رویه بین راویان از مهم‌ترین مباحث، در راهیان نور است

مسئول راویان سپاه و بسیج گفت: در استان‌ها و سطح کشور هفت هزار نفر کارت روایت‌گری دریافت کرده‌اند که پیش بینی می شود این آمار تا آخر امسال به 8500 نفر نیز برسد.
کد خبر: ۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴ - 14January 2014

بحث وحدت رویه بین راویان از مهم‌ترین مباحث، در راهیان نور است

به گزارش خبر گزاری دفاع مقدس، صبح امروز جلسه هماهنگی نهایی برای حضور راویان راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب برگزار شد.

سردار ابوالفضل مسجدی در این جلسه، با بیان اینکه بانک اطلاعاتی در سازمان بنیاد حفظ آثار، آموزش 15 هزار راوی را نشان می دهد، اظهار داشت: در دورههای آموزشی برگزار شده در استانها و سطح کشور هفت هزار نفر کارت روایتگری دریافت کردهاند که پیش بینی می شود این آمار تا آخر امسال به 8500 نفر نیز برسد.

مسجدی افزود: کارتهایی دررنگهای مختلف و متناسب با سطح راویان طراحی شده است. در این کارتها سطح تحصیلات، رزمنده، جانباز، آزادگان و سایر اطلاعات فرد نمایش داده شده است.

وی تصریح کرد: پرونده راویها امروز به صورت نرم  افزاری تهیه شدهو آمار دقیقی از راویان در موجود است.

مسئول راویان سپاه و بسیج خاطر نشان کرد: بحث وحدت رویه بین راویان یکی از مهمترین مباحث مطرح شده در راهیان نور است که می تواند از تحریفات جلوگیری کند.

مسجدی با بیان اینکه امام سجاد (ع) پس از واقعه کربلا برای بازگویی حوادث آن لباسی را می پوشید که در روز وقاعه به تن داشت، بیان کرد: اگر رزمندگان و راویان دوران دفاع مقدس، لباس خاکی جبهه را به تن داشته باشند می توانند تاثیر گزارتر عمل کنند.

وی با اشاره به حضور پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در راهیان نور تصریح کرد: پیوستن پیشکسوتان به راویان نیازمند یک بازآموزی است.

مسئول راویان سپاه و بسیج گفت: 560 استاد راوی، نقش موثری در آموزش راویان در شهرستانها داشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار