سالاری خبر داد:

اعزام 86 دانش آموز حاجی آبادی به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: بیش از ۸۰ دانش‌آموز دختر این شهرستان در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴ - 03December 2013

اعزام 86 دانش آموز حاجی آبادی به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اباذر سالاری فرمانده سپاه حاجی آباد با اشاره به اعزام دانشآموزان دختر کاروان راهیاننور، اظهار داشت: 86 دانشآموز دخترشهرستان حاجی آباد در قالب کاروان راهیاننور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سالاری افزود: دانشآموزان در این سفر معنوی از مناطق عملیاتی اروند کنار، شلمچه، فتحالمبین، هویزه و شوش دیدار میکنند.

فرمانده سپاه حاجی آباد بیان کرد: اردوی راهیان نور دانشآموزی 4 روزه است و در قالب 2 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی با اشاره به هدف اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعلام کرد: علاوه بر گذراندن درس آمادگی دفاعی، آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و حماسه آفرینی های رزمندگان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ ارزشمند به نسل آینده با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و مقابله با جنگ نرم دشمن دانستند.

شایان ذکر است؛ فرمانده سپاه حاجی آباد به همراه مسئولان و دانش آموزان از محل مسجد جامع به سمت امام زاده سید محمد(س) و بر سر مزار شهدای شهرستان رفته و با تجدید میثاق با شهیدان دانش آموزان عزیز را راهی این سفر معنوی و مذهبی کردند.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار