انصاری خبر داد

آغاز اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموز دختر استان کهکیلویه و بویراحمد

مسئول اردویی راهیان نور سپاه فتح استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزان دختر این استان به مناطق عملیاتی جنوب از 1 آذر آغاز شده است.
کد خبر: ۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲ - 26November 2013

آغاز اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموز دختر استان کهکیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، علی انصاری مسئول اردویی راهیان نور سپاه فتح استان کهکیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: تاکنون 420 دانش آموز دختر در قالب کاروان های راهیان نور در 1 آذرماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند.

انصاری افزود: دومین کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر که شامل 490 نفر می باشند، 6 آذر ماه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه فتح استان کهکیلویه و بویراحمد ادامه داد: این دانش آموزان از مناطق عملیاتی اروند، شلمچه، دهلاویه، هویزه، معراج شهدا بازدید و در رزمایش مردان آسمانی اردوگاه شهید مسعودیان شرکت می کنند.

وی درخصوص برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده برای کاروان های راهیان نور دانش آموزی دختر تصریح کرد: از جمله این برنامه ها اعطای بسته های فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، استفاده از راویان و روحانیون در هر اتوبوس که وظیفه تبلیغ و ارشاد، سخنرانی، تشریح مسائل جنگ را به عهده دارند، می باشد.

مسئول اردویی راهیان نورسپاه فتح خاطر نشان کرد: انجام فعالیت های فرهنگی نیاز به حضور مستقیم در منطقه عملیاتی دارد؛ به عبارت دیگر باید در معرکه باشیم تا عین آثار جنگ را ببینیم؛ زیرا تنها در این صورت است که فعالیت های فرهنگی موثر خواهد بود.

انصاری در پایان در زمینه هرچه باشکوهتر برگزار شدن این کاروان ها گفت: اگر ما در مناطق عملیاتی مثل شلمچه مکانی برای اسکان دانش آموزان داشته باشیم تا دانش آموزان شبی را در شلمچه با خواندن مناجات، دعا و تشریح عملیات ها توسط راویان بگذرانند، قطعا تاثیر بسزایی خواهد داشت.
 

نظر شما
پربیننده ها