ابراهیمی خبر داد

اعزام 720 دانش‌آموز خدابنده‌ای به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: 720 نفر از دانش‌آموزان شهرستان خدابنده به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱ - 02December 2013

اعزام 720 دانش‌آموز خدابنده‌ای به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "ولیالله ابراهیمی" فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به اعزام اردوهای راهیان نور اظهار داشت: 720 دانشآموز از شهرستان خدابنده در قالب 18 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده ادامه داد: 40 نفر از عوامل اجرایی اردوها نیز در قالب یک دستگاه اتوبوس در این مناطق حضور یافتند که این عوامل اجرایی اردوهای راهیان نور شامل روحانی، راوی، خدمات و ... بوده است.

وی افزود: دانشآموزان شهرستان خدابنده در دو مرحله برای بازدید از مناطق عملیاتی راهی جنوب کشور شدند از شهرهای سجاس، گرماب، زرینآباد و قیدار در این مناطق حضور داشتند.

ابراهیمی بیان کرد: در این دوره دانشآموزان دختر مقطع دوم دبیرستان به این مناطق اعزام شدند و محل اسکان آنها نیز اردوگاه شهید باکری خرمشهر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: دانشآموزان از یادمانهای شلمچه، دهلاویه، هویزه  و منطقه عملیاتی والفجر بازدید کردند و برای گذراندن درس آمادگی دفاعی مقطع دوم دبیرستان و آشنایی با این درس به این مناطق اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با بیان اینکه برنامههای مختلف فرهنگی در طول مسیر و محل اسکان دانشآموزان برگزار میشود، افزود: برنامه روایت گری دوران هشت سال دفاع مقدس، نماز جماعت، نمایش مردان آسمانی از برنامههای برگزار شده برای دانشآموزان است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور و تصریح کرد: حفظ فرهنگ و ترویج و انتقال ارزشهای رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی از اهداف برگزاری این اردوها است.

ابراهیمی با اعلام آشنایی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور دانست و بیان کرد: حضور دانشآموزان در این مناطق سبب میشود آنها با از خود گذشتگی و جانفشانیهای شهدا، جانبازان، ایثارگران و دیگر رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

وی در پایان بیان کرد: مرحله بعدی اعزام علاقهمندان به مناطق عملیاتی در اسفند ماه جاری تا پایان فروردین ماه سال آینده برگزار میشود و اقشار مختلف جامعه میتوانند برای شرکت در این اردوها در زمان اعلام شده به پایگاهها و حوزههای مقاومت مراجعه کنند.

نظر شما
پربیننده ها