«پیمان خازنی» نوازنده موسیقی میهمان سازمان یونسکو شد

«پیمان خازنی» نوازندهٔ تار و آهنگساز با همکاری گروه «باشا» به دعوت سازمان یونسکو در کشور هند به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۷۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ - 07March 2016

«پیمان خازنی» نوازنده موسیقی میهمان سازمان یونسکو  شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «پیمان خازنی» نوازندهٔ تار و آهنگساز با اعلام خبر دعوت سازمان یونسکو، گفت: ازسوی سفارت هند در تهران این دعوت به بنده ابلاغ شد تا به عنوان یک موسیقیدان ایرانی در جشن نوروز اجرایی داشته باشم که امسال سازمان یونسکو آن را با همکاری دولت هند ترتیب داده است.

وی در ادامه گفت: هم اکنون در تهیه و تدارک گروهی متشکل از سازهای ایرانی هستم و همچنین انتخاب و چیدمان اشعاری را در دست دارم که در رابطه با نوروز و فرهنگ ایران است.

وی که هم اکنون در حال انجام مراحل پایانی میکس و مستر آلبوم «همهمهی کاشیها» است، خاطر نشان کرد: فرهنگ ما یکی از غنیترین فرهنگهای دنیاست و موسیقی ما تحت تاثیر همین فرهنگ از جنبههای هنری و عاطفی بالایی برخوردار است. طبیعی است که در چنین شرایطی آنها ناگزیر به استفاده از موسیقی ما هستند و من امیدوارم با یک اجرای دقیق و قوی بتوانیم نمایندهٔ شایستهای از فرهنگ اصیل ایرانی باشیم.

پیمان خازنی نوازندهٔ تار و آهنگساز تا کنون آثاری مانند پریچهره با صدای سینا سرلک، شوخی تکنوازی تار، به یاد من باش با صدای سالار عقیلی کجاست خانهٔ باد با روایت الهام پاوهنژاد بر روی اشعار فروغ فرخزاد و ساخت موسیقی برای چند تئاتر را تجربه کرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار