حجت‌الاسلام والمسلمین صداقت:

۹ دی روز بصیرت و آگاهی ملت ایران بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: رهبری در خاموش کردن فتنه سال ۸۸، نقشی بی‌بدیل داشت و مردم به تبعیت از ایشان در صحنه حاضر شدند و با مدد خداوند متعال این فتنه سرکوب شد.
کد خبر: ۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰ - 28December 2013

۹ دی روز بصیرت و آگاهی ملت ایران بود

حجت الاسلام والمسلمین "عبدالنبی صداقت" مسئول نمایندگی  ولی فقیه در نیروی دریایی در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار کرد: فتنه ۸۸ یکی از توطئههای گسترده دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و استکبار جهانی برای به چالش کشیدن نظام اسلامی بود.

حجت الاسلام والمسلمین صداقت افزود: در این فتنه متاسفانه برخی از خواص بیبصیرت هم مردود شدند و برخی از خواص هم آنچه که باید نگویند را گفتند و آنچه که باید میگفتند را نگفتند.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸، ۸ ماه کشور و انقلاب اسلامی را دچار یک چالش جدی کرد، ادامه داد: این فتنه به لطف الهی و با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین خواص زیادی از اهل حق و به ویژه امت بصیر و انقلابی ما خنثی شد و بار دیگر برگ زرینی دیگر بر افتخار امت اسلامی ما افزوده شد.

مسئول نمایندگی  ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با اشاره به نقش محوری رهبری در کنترل و ریشه کنی این فتنه، خاطر نشان کرد: در این واقعه بار دیگر کارایی ولی فیقه برای اداره نظام اسلامی به ویژه در شرایط بحرانی در معرض دید و قضاوت جهانیان قرار گرفت و همگان حتی دوست و دشمن توجه پیدا کردند که چگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی با بصیرت، صبر، حوصله و تحمل و بردباری توانستند این آشوب بزرگ و این فتنه فراگیر را مدیریت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صداقت ادامه داد: دشمن، طی سالها و در قالب انقلابهای نارنجی توانست نظامهایی را که با خود همراه نبودند، تغییر دهد. با این طرح به سمت این نظام و انقلاب آمد، بیآنکه به نقش ولی فقیه توجهی کند.

وی با بیان اینکه دشمنشناختی از اعتقادات دینی ما نداشت، تصریح کرد: باید توجه کرد رهبری در خاموش کردن این فتنه، نقشی بیبدیل داشت و مردم به تبعیت از ایشان در صحنه حاضر شدند و با مدد خداوند متعال این فتنه سرکوب شد.

مسئول نمایندگی  ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه ادامه داد: معتقدیم که عوامل فتنه در داخل کشور چه آگاهانه و چه ناآگاهانه مزدور دشمن شدند و در زمین دشمن بازی کردند و تردیدی نداریم هر کسی که به هر طریقی دامن به این فتنه زد از دشمن پیروی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین صداقت با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در فتنه سال ۸۸ گفت: شعارهای سر داده شده در روز جهانی قدس و راهپیمایی، برگرفته از رادیو رژیم صهیونیستی بود.

وی افزود: دولتهای غربی به طور علنی از سران فتنه حمایت کردند و آنها را سرمایههای خود خواندند.

مسئول نمایندگی  ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: بعد از خطبههای مقام معظم رهبری و روشنگریهای ایشان، ناآگاهان از این مسیر جدا شده و به حق پیوستند.

وی در پایان تصریح کرد: باید هر سال نه دی را گرامی بداریم، چرا که این روز، روز بصیرت و آگاهی مردم ما بود و مردم بدانند دشمن همیشه در کمین ما است.

نظر شما
پربیننده ها