سردار تنگسیری در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس:

فتنه ۸۸ بخشی از پازل براندازی نظام ولایی بود

جانشین نیروی دریایی سپاه گفت: هدف اصلی دشمنان، عناد آنان با رکن رکین انقلاب، ولایت فقیه بود و حوادث ۸۸ نشان داد که دشمنان و معاندین به شدت در صدد تخریب وجه ولایت فقیه هستند.
کد خبر: ۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳ - 30December 2013

فتنه ۸۸ بخشی از پازل براندازی نظام ولایی بود

سردار علیرضا تنگسیری، جانشین نیروی دریایی سپاه در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار کرد: دشمنان ما بدانند که هیچ غلطی نمیتوانند بکنند و تنها چیزی که ممکن است ما را نگران کند، فتنههای داخلی است.

سردار تنگسیری افزود: جرقههای فتنه ۸۸ را باید در فتنه سال ۸۷ جستو جو کرد. این فتنه مانند پازلی بود که ابر قدرتها برای تکمیل اهداف خود آنها را کنار هم قرار داده و ایجاد کردند.

وی ادامه داد: دشمن با ایجاد انقلابهای مخملی در صربستان، گرجستان و اوکراین توانست حکومت و نظامها را عوض کند و با این دیدگاه به سمت ایران حرکت کرد.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه، تصریح کرد: ایران در سال ۸۸، دویست و دو روز فتنههای مختلف را پشت سر گذاشت و نهایتا مردم و نسل سومیهای انقلاب به خیابانها آمده و این آشوب را خاموش کردند.

سردار تنگسیری با بیان اینکه عناد دشمنان با رکن رکین انقلاب و ولایت فقیه بود، خاطرنشان کرد: حوادث ۸۸ نشان داد که دشمنان و معاندین به شدت در صدد تخریب وجه ولایت فقیه هستند و هدف اصلی آنها نشانه رفتن جایگاه ولایت فقیه است.

وی بیان کرد: در فتنه ۸۸ کسانی در مقابل نظام و ولی فقیه ایستادند که سالها پیش وفادار به نظام بودند. شناخت حق از باطل در حوادث فتنه ۸۸، رهبری بادرایتی چون امام خامنهای را میطلبید که به عنوان یک دیدهبان بصیر، تحلیلهای جامعی را ارائه کند.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه با اشاره به سخنان رهبری در خصوص ۹ دی ادامه داد: ۹ دی در حافظه تاریخ باقی خواهد ماند؛ چرا که مردم در شرایط غبارآلود، فتنه را خاموش و سرکوب کردند وحماسهای ایجاد کردند که مشتی محکم بر دهان دشمنان بود.

سردار تنگسیری با تاکید بر اینکه دشمنان نمیتوانند انقلاب را استحاله کنند، افزود: در ۹ دی، شاهد حضور نسل سوم و به تعبیر رهبری "افسران جنگ نرم" بودیم که چیزی از نسل اول کم ندارند و در بزنگاهها وارد میدان میشوند و به رهبری امام خامنهای زیر پرچم جمهوری اسلامی از انقلاب دفاع میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار