حجت الاسلام عباس پور در گفت‌و گو با خبرگزاری دفاع مقدس:

با هدایت مقام معظم رهبری چشم فتنه کور شد / هدف فتنه فاصله مردم و رهبری بود

رئیس عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم انتظامی "امین" اولین پیام حضور مردم را در حماسه 9 دی دفاع از اصل نظام عنوان کرد و گفت: ملت ما پایبند انقلابشان هستند اما اگر آنها از هر حزب و جناحی باشند در حفظ انقلاب و نظام همیشه و در هر شرایطی متحد هستند.
کد خبر: ۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸ - 28December 2013

با هدایت مقام معظم رهبری چشم فتنه کور شد / هدف فتنه فاصله مردم و رهبری بود

حجت الاسلام قدرت الله عباس پور رئیس عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم انتظامی "امین" در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه حماسه بزرگ 9 دی بازتاب مردم و جامعه ما به فتنه 88 بود، اظهار داشت: حماسه نهم دی از حماسه های ماندگار تاریخ اسلام است و راز ماندگاری آن، حضور عظیم ملت ایران برای اعلام نفی نقشه های دشمن و در نهایت براندازی آنها شد.

وی افزود: مردم از آغاز انقلاب تا کنون، هر زمانی که نیاز به مشارکت مردم بوده است، در صحنه حضور داشتند و در شرایط حساس با همه توان، به مقابله با دشمنان اسلام و نظام برخواسته اند.

حجت الاسلام عباس پور با اشاره به اینکه این حماسه بزرگ به نوعی همانند پیروز ی در جنگ هشت ساله دفاع مقدس است، تصریح کرد: ملت ما در جنگ تحمیلی، در جنگ سخت و در فتنه 88، نیز در جنگ نرم پیروز شدند.

وی ادامه داد: واقعیت این است که دوست و دشمن اعتراف می کنند فقط مقام معظم رهبری بودند که توانستند به خوبی فتنه را مهار و فضای غبارآلود کشور را روشن کنند. ایشان با زوایای این آشوبگری و نقشه های شیطانی فتنه گران آشنا بودند.

رئیس عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم انتظامی "امین" افزود: درست است که برخی ها اعتراض به نتیجه انتخابات را بهانه کرده بودند؛ اما چیزی که کاملا مشهود بود، آموزش آنها در داخل و کشورهای اطراف بود که هر بار برنامه ای را پیاده می کردند تا به اهداف شوم خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: هدف دشمنان اسلام در فتنه 88 ایجاد فاصله بین رهبری و مردم بود وبه دنبال تغییر در جامعه و نظام جمهوری اسلامی بودند.

حجت الاسلام عباس پور اولین پیام حضور مردم در حماسه 9 دی را دفاع از اصل نظام عنوان کرد و گفت: ملت ما پایبند انقلابشان هستند. درست است که سلایق متفاوتی دارند؛ اما آنها از هر حزب و جناحی هم که باشند، در حفظ انقلاب و نظام همیشه و در هر شرایطی با یکدیگر متحد هستند.

وی دومین پیام این حضور را پیروی از  پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام دانست و افزود: ملت ایران با عبرت گرفتن از مردم زمان امام حسین (ع)، متوجه شدند که آنها از امام و پیشوایشان جدا شدند که باعث شد مصیبت های زیادی به اسلام وارد شود. مردم ایران نیز به خوبی تشخیص دادند که باید از رهبرشان پیروی کنند؛ بنابراین وقتی با بی احترامی و توهین فتنه گران به ولی شان روبرو شدند، کوتاه نیامده و همانند سد محکمی در مقابل آنها ایستادند.

رئیس عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم انتظامی "امین" تصریح کرد: فتنه گران هیچ وقت نمی توانند ملت حق طلب ایران را با این بادها بلرزانند؛ زیرا مردم ما در هر آزمونی با هدایت مقام معظم رهبری سربلند بیرون آمده اند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار