انگالی در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

حضور مردم در 9 دی، فتنه 88 را شکست داد

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: با شناخت دشمن و افزایش توانمندی‌های خود می توانیم دشمن را شکست داده و این نظام به یاری خداوند و تدابیر رهبری به نظام جهانی حضرت مهدی (عج) پیوست خواهد خورد.
کد خبر: ۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵ - 29December 2013

حضور مردم در 9 دی، فتنه 88 را شکست داد

ناوسالار یکم پاسدار محمد انگالی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه، در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: انتخابات 88 و حضور پررنگ مردم در صحنه انتخابات نقطه عطفی در نظام جمهوری اسلامی بود که توانست بسیاری از مشکلات را حل کند.

وی افزود: اما یکی از حوادث و اتفاقاتی که میتوانست موجودیت نظام جمهوری اسلامی را خدشه دار کند و از نظر دشمن می رفت تا به پیکره نظام خدشه وارد آورد، فتنه 88 بود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با اشاره به همدستی سران فتنه با نظام سلطه ادامه داد: این هماهنگی وهمکاری بین فریب خوردگان داخلی و نظام سلطه می رفت تا ضربات مهلکی بر پیکر  نظام وارد کند.

انگالی تصریح کرد: پتانسلی که در انتخابات 88 می توانست یک انرژی و یک نیروی مضاعف را برای حرکت شتابان ایجاد کند، متسفانه با امید واهی بعضیها و دشمنان بیرونی به ویژه آمریکای جنایتکار، انگلیس، اسرائیل و دوستان منطقهای آنها در مسیر دیگری قرار گرفت. که نهایتاً با حضور یکپارچه مردم در جانبداری و حمایت از نظام این فتنه شکست خورد.

وی قرار گرفتن مردم در مسیر واقعی انقلاب به رهبری امام خامنهای را از دیگر پیامهای روز بصیرت و آگاهی برشمرد و بیان کرد: افرادی که ناشیانه با عدم بصیرت و آگاهی برای مدتی در زمین دشمن حرکت می کردند و خواسته های دشمن را خواسته یا ناخواسته دنبال می کردند با شنیدن سخنان رهبری در مسیر نظام قرار گرفته و از جرگه دشمنان خارج شدند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امروز نیز دشمن با ایجاد تحریم و فشار به دنبال ایجاد نارضایتی است، تصریح کرد: مردم باید بدانند این مسیر تنها با آگاهی  و شناخت عمیق از امام راحل و تدابیر و فرامین رهبری به وجود می آید.

انگالی در پایان گفت: با شناخت دشمن و افزایش توانمندیهای خود می توانیم دشمن را شکست بدهیم  و این نظام به یاری خداوند و تدابیر رهبری به نظام جهانی مهدی (عج) پیوست خواهد خورد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار